  • 1. Data: 2010-01-24 19:55:50
    Temat: docieplenie ścian styropianem
    Od: maniek <m...@o...pl>

    Witam.Na wiosne mam w planach docieplenie metodą lekką-mokrą ścian domu
    (suporex+pustka+cegła=42cm grubości),jaką grubość styropianu musze
    użyć i jakiego producenta polecacie?

  • 2. Data: 2010-01-24 20:00:22
    Temat: Re: docieplenie ścian styropianem
    Od: M <M...@w...pl>

    maniek pisze:
    > Witam.Na wiosne mam w planach docieplenie metodą lekką-mokrą ścian domu
    > (suporex+pustka+cegła=42cm grubości),jaką grubość styropianu musze
    > użyć i jakiego producenta polecacie?

    Musisz policzyć. Zacznij obliczenia od ok. 14cm. Styropian musi być z
    frezem, producent jest mniej ważny niż wykonanie bez fuszerek.

    M.

  • 3. Data: 2010-01-24 20:08:10
    Od: maniek <m...@o...pl>

    On 24 Sty, 21:00, M <M...@w...pl> wrote:

    > Musisz policzy . Zacznij obliczenia od ok. 14cm. Styropian musi by z
    > frezem, producent jest mniej wa ny ni wykonanie bez fuszerek.
    >
    > M.

    Sądze że producent i jakość wykonania styropianu jest nie mniej ważna
    (brak kąta prostego,płaszczyzna w kształcie 'banana'itp.) od
    przyklejenia go bez fuszerek

  • 4. Data: 2010-01-24 20:29:16
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "maniek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    >Sądze że producent i jakość wykonania styropianu jest nie mniej ważna
    >(brak kąta prostego,płaszczyzna w kształcie 'banana'itp.) od
    >przyklejenia go bez fuszerek

    Skoro wiesz lepiej to po co pytasz?

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2010-01-24 20:43:12
    Od: maniek <m...@o...pl>

    On 24 Sty, 21:29, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "maniek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Skoro wiesz lepiej to po co pytasz?
    >
    > Pozdro.. TK

    pytam o gr.styropianu i producenta

  • 6. Data: 2010-01-24 21:01:04
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    >pytam o gr.styropianu i producenta

    Mniej wiecej dostales odpowiedz potwierdzona w wiekszosci zgodna tu
    praktyka. Osobiscie widzialem kilka razy krzywy styropian ale bedacy
    wylacznie odrzutem produkcyjnym. Bananow nie widzialem nigdy.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2010-01-24 21:10:44
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 24 Sty, 22:01, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "maniek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    O, dwa Manki ;D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2010-01-24 21:50:06
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > praktyka. Osobiscie widzialem kilka razy krzywy styropian ale bedacy
    > wylacznie odrzutem produkcyjnym. Bananow nie widzialem nigdy.

    A ja sobie myśle, że ta pustka między murami to zrobi więcej złego niż
    dobrego. Tam będzie wiało :-) Na nic się zda styropian. W ogóle to styropian
    ma małe znaczenie. Ważniejsze jest wykonanie. Sposób klejenia.

  • 9. Data: 2010-01-24 22:12:21
    Od: putek <p...@p...onet.pl>

    > A ja sobie myśle, że ta pustka między murami to zrobi więcej złego niż
    > dobrego. Tam będzie wiało :-) Na nic się zda styropian.

    Możesz rozwinąć. Mam taką samą ścianę jak kolega Maniek i też planuję
    docieplenie. Ta pustka jest niewentylowana.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-01-24 22:18:04
    Od: putek <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-01-24 20:55, maniek pisze:
    > Witam.Na wiosne mam w planach docieplenie metodą lekką-mokrą ścian domu
    > (suporex+pustka+cegła=42cm grubości),jaką grubość styropianu musze
    > użyć i jakiego producenta polecacie?

    Mam ten sam problem z podobną ścianą (40cm). Na internetowych
    kalkulatorach wyszło mi 12cm żeby osiągnąć współczynnik przenikania 0,2.
    Aktualnie obowiązująca norma to 0,3 i żeby to osiągnąć wystarczy 5cm.

    A co masz na dachu i co z nim robisz?