  • 1. Data: 2010-01-24 12:46:12
    Temat: Okna do domow pasywnych
    Od: Sebo z Bogdanca <x...@...m>

    Witam.

    Czy wiecie kto w Polsce produkuje / sprzedaje okna do domow pasywnych?
    Jaka jest roznica w cenie w stosunku do tradycyjnych okien i po ilu
    latach ta roznica sie splaci?

    Pozdrawiam
    Seb

  • 2. Data: 2010-01-24 13:52:11
    Temat: Re: Okna do domow pasywnych
    Od: M <M...@w...pl>

    Sebo z Bogdanca pisze:
    > Witam.
    >
    > Czy wiecie kto w Polsce produkuje / sprzedaje okna do domow pasywnych?
    > Jaka jest roznica w cenie w stosunku do tradycyjnych okien i po ilu
    > latach ta roznica sie splaci?

    Zamiast pytać o okna do domów pasywnych powinieneś spytać o okna o
    parametrach, które cię interesują.

    Sprawdziłem na jakiejś pierwszej lepszej stronie producenta, W=0,5W/m^2K
    jest OK?

    M.

  • 3. Data: 2010-01-25 08:29:20
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 24 Sty, 14:52, M <M...@w...pl> wrote:

> [...]
    > parametrach, które cię interesują.
    >
    > Sprawdziłem na jakiejś pierwszej lepszej stronie producenta, W=0,5W/m^2K

    okna clima control /rehau/,
    cena cie zabije,
    wspolczynnik szyb jest sprawa oczywista ale wazniejsza jest rama /czy
    ocieplona/ oraz w jaki sposob uszczelnisz polaczenie rama okienna z
    murem.
    Wydaje sie wszystko latwe na poczatek. Muratory pisza wiele rzeczy
    natomiast jak sie na rynku rozejzysz to okazuje sie ze tasmy
    uszczelniajace stosuje garstka firm.
    Z moich doswiadczen wynika ze rowniez wazna sprawa sa laczenia okuc z
    rama. W moich obenych oknach czuje ze na tym polaczeniu jest mala
    infiltacja powietrza.

  • 4. Data: 2010-01-25 18:36:35
    Od: zbooY <z...@g...com>

    On 25 Sty, 09:29, Kudlaty <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > Z moich doswiadczen wynika ze rowniez wazna sprawa sa laczenia okuc z
    > rama. W moich obenych oknach czuje ze na tym polaczeniu jest mala

    dlatego te co prawdopodobnie nie beda otwierane a szczegolnie
    parterowe mozna zrobic wieksze ale fixy

    z.

  • 5. Data: 2010-01-25 21:59:00
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uzytkownik "zbooY" <z...@g...com> napisal w wiadomosci

    > dlatego te co prawdopodobnie nie beda otwierane a szczegolnie
    > parterowe mozna zrobic wieksze ale fixy

    Dzis zrobilem test dymiacym kadzidelkiem. Przylozone do dolnej czesci okna,
    najlepiej w okolicy glifu wewnatrz oczywiscie, dym z kadzidelka nie unosi
    sie do gory tylko opada w dol. Stad min. czasami na dole wyczuwa sie maly
    ruch powietrza, a termometr wskazuje nizsza temp.

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2010-01-26 01:07:47
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    M wrote:

    > Zamiast pytać o okna do domów pasywnych powinieneś spytać o
    > okna o parametrach, które cię interesują.
    >
    > Sprawdziłem na jakiejś pierwszej lepszej stronie producenta,
    > W=0,5W/m^2K jest OK?

    Zdecydowanie OK. Aczkolwiek istotne są wyniki dla całego
    okna, zaś nie tylko samej "szyby zespolonej". Osobiście
    bym proponował byś przyjrzał się ofercie firmy Jezierski.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.