  • 1. Data: 2010-01-23 13:49:04
    Temat: Scianka dzialowa
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    Jak prawidlowo postawic scianke dzialowa jesli jest juz wylewka. Te
    ktore sa chce usunac i postawic nowe w innym miejscu. Najchetniej
    zrobilbym je z jakis cegiel (zdaje sie ze to ta sama grubosc co w
    przypadku plyt GK), jesli nie da sie to jak montowac stealz do plyt?
    do wylewki? Czy jakas izolacja powinna isc pod stelaż?
    Moze mozna o tym gdzies poczytac jesli moge prosic o wszelkie
    wskazowki.
    Rzecz dotyczy mieszkania w bloku.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 2. Data: 2010-01-24 17:13:59
    Temat: Re: Scianka dzialowa
    Od: Szprytny <i...@m...pl>

    On 23 Sty, 14:49, Dy <d...@m...com.pl> wrote:
> [...]
    > do wylewki? Czy jakas izolacja powinna isc pod stelaż?
    >  Moze mozna o tym gdzies poczytac jesli moge prosic o wszelkie

    Jeśli chodzi o izolację to podobno zaleca się zastosować specjalną
    taśme bespośrednio na wylewke a dopiero na to profil.
    Ja ostatnio stawiałem ścianke w biurze i nie dałem tej taśmy jakoś mi
    na razie nic sie nie dzieje.

    O stawiniu scianek z plyt k-g mozesz poczytac na stornach producentow
    plyt. Wpisz w google: stawianie scianki z płyt i ci wyskoczy.