  • 1. Data: 2010-01-23 22:00:54
    Temat: odkurzacz centralny, jaki i jakie akcesoria
    Od: "TIM" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    Hej

    Mam poprowadzona instalacje w domku wielopokoleniowym ok 350m.
    Jestem na etapie zakupu odkurzacza, jaki mi polecacie ?
    Instalacja ma ok 55-60 metrow, gniazd i szufelek lacznie 11sztuk
    Do dobrania mocy wazna jest jeszcze liczba kolan w instalacji ale ich nie
    liczylem,
    wprawdzie juz w domu mieszkamy ale pamietam jeszcze jak przebiega instalacja
    i moge kolanka policzyc.
    Jaka moc bedzie potrzebna, 1 czy 2 silnikowy, jaki producent, jakie
    akcesoria sie sprawdzaja jakie nie?
    Jesli ktos uzywa to prosze o opinie
    Slyszalem, ze np lepiej sprzata sie wezem zwyklym niz takim, gdzie w raczce
    mamy wlacznik, a sa jeszcze weze rozciagliwe ....

    Pozdr

  • 2. Data: 2010-02-04 13:49:08
    Temat: Re: odkurzacz centralny, jaki i jakie akcesoria
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 23 Sty, 23:00, "TIM" <t...@b...o_n_e.t.pl> wrote:
> [...]
    > Slyszalem, ze np lepiej sprzata sie wezem zwyklym niz takim, gdzie w raczce
    > mamy wlacznik, a sa jeszcze weze rozciagliwe ....

    Ja kupilem wentylator boczno-kanalowy 2.220 W, kupilem material
    przeznaczony do workow do odkurzaczy i sam skonstruowalem.
    Mam taki nadmiar mocy, ze nie musze sie przejmowac iloscia kolanek.