  • 1. Data: 2010-01-24 19:33:49
    Temat: Wygłuszenie krokowe;-) paneli
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Przejrzałem sporo źródeł,zwłaszcza tych, które zachwalają swoje cudowne pianki i
    podkłady.Praktyka
    mówi,że i tak to o kant rozbić.
    Co myślicie o starym tradycyjnym filcu?
    Może macie jakiś sprawdzony wytłumiacz?

  • 2. Data: 2010-01-24 19:44:16
    Temat: Re: Wygłuszenie krokowe;-) paneli
    Od: M <M...@w...pl>

    Rentier pisze:
    > Przejrzałem sporo źródeł,zwłaszcza tych, które zachwalają swoje cudowne
    > pianki i podkłady.Praktyka mówi,że i tak to o kant rozbić.
    > Co myślicie o starym tradycyjnym filcu?

    A jak filc reaguje na wilgoć? Obawiam się, że tutaj może być różnica.

    M.

  • 3. Data: 2010-01-24 22:03:24
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Rentier" <f...@g...com> wrote in message
    > Przejrzałem sporo źródeł,zwłaszcza tych, które zachwalają swoje cudowne
    > pianki i podkłady.Praktyka mówi,że i tak to o kant rozbić.
    > Co myślicie o starym tradycyjnym filcu?
    > Może macie jakiś sprawdzony wytłumiacz?

    Ty weź sobie zrób normalną podłogę, a nie to obciachowe badziewie :-) To
    zawsze będzie pukać :-)

  • 4. Data: 2010-01-24 22:37:28
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > Ty weź sobie zrób normalną podłogę, a nie to obciachowe badziewie :-) To
    > zawsze będzie pukać :-)

    Racja, tylko koszty.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2010-01-25 07:18:35
    Od: "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl>

    Jeśli chodzi o filc to się nie wypowiem...

    Ale z doswiadczenia montażysty mogę powiedzieć najważniejszym czynnikiem
    jest idealnie prosta posadzka - która zapobiegnie unoszeniu się paneli w
    wielu miejscach.

    A co do podkładów do od najgłosniejszych to - pianka, płyty z PCV, płyty z
    płyty pilsniowej, korek...

    Pzdr.
    Marcin W.

  • 6. Data: 2010-01-25 07:34:51
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Jedyny sposób na stukanie paneli, to nie robić ich na pływająco, tylko
    przykleić do podłogi.

    Pzdry,
    /\/\\/\/

  • 7. Data: 2010-01-25 08:21:04
    Od: QbaB <q...@g...com>

    On 24 Sty, 20:33, Rentier <f...@g...com> wrote:
    > Przejrzałem sporo źródeł,zwłaszcza tych, które zachwalają swoje cudowne pianki i
> [...]

    Ja kupiłem pianomat, dosyc ciekawie wyglada i pewnie pomaga ale na
    pewno nie eliminuje całkowicie problemu.
    Kolega chwali sobie cos o nazwie "super sonic" czy jakoś tak ale na
    pewno każda podłoga pływająca będzie hałasować.
    Zastanów sie jeszcze raz czy na pewno musza byc panele. Ja teraz
    żałuję że jednaknie spróbowałem kupić najtańszego finishparkietu i
    przykleic go nawet samodzielnie. Drewniana podłoga a panele to dzien
    do nocy pod względem hałasu, kurzu, ciepła w dotyku, wyglądu.
    Taki finishparkiet nie wyjdzie duzo drożej od dobrych paneli.

    Pzdr
    QbaB

  • 8. Data: 2010-01-25 09:15:01
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 24 Sty, 20:33, Rentier <f...@g...com> wrote:
    > Przejrzałem sporo źródeł,zwłaszcza tych, które zachwalają swoje cudowne pianki i
> [...]

    Najlepszy ktory mialem okazje stosowac to ten z rowkami wzdluz.
    Kupilem w casto.
    uklada sie to cos rowkami do podlogi.Dobrze sie kladzie oraz w miare
    wycisza.
    Niestety panel jest taki jaki jest. Warto go kupic gdy sie chce miec
    ladna podloge do czyszczenia.
    Natomiast o niebo lepszym i tanszym rozwiazaniem jest zastosowanie
    wykladzin pod wzgledem halasu oczywiscie.
    Pozatym wiekszosc ludzi posiadajacych parkiet i tak go pozniej
    przykrywa dywanikami.

  • 9. Data: 2010-01-27 09:29:12
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > Racja, tylko koszty.

    No to już chyba lepiej wykładzinę dywanową...

    Adam

  • 10. Data: 2010-02-06 17:36:20
    Od: "PcmOL" <...@...net>

    "wolim" <n...@t...pisz> wrote in message
    > Jedyny sposób na stukanie paneli, to nie robić ich na pływaj?co, tylko
    > przykleić do podłogi.

    Trzeci rodzaj prawdy.
    Panele rzucone na PCV nie stukają.
    Taki mały skutek lenistwa.