  • 1. Data: 2010-03-05 11:12:05
    Temat: dracena -jak pielęgnować?
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam! zy tu można o kwiatach domowych czy skierujecie mnie gdzieś indziej?
    Chodzi mi o pielegnację draceny. Zakupiona kilkka mies. temu (1.5m), liście
    (końcówki) zaczynają usychać... Pomóżcie, pozdr!

  • 2. Data: 2010-03-05 12:27:31
    Temat: Re: dracena -jak pielęgnować?
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Adax wrote:

    > Witam! zy tu można o kwiatach domowych czy skierujecie mnie gdzieś
    > indziej? Chodzi mi o pielegnację draceny. Zakupiona kilkka mies. temu
    > (1.5m), liście (końcówki) zaczynają usychać... Pomóżcie, pozdr!

    Idź na grupę "ogrody", tam będzie więcej fachowców.
    Może za bardzo dbasz o tę dracenę? One, tak jak yukki, lubią być
    "zapomniane". Moja też ma kilka zaschniętych końcowek, ale starych - nowe
    liście ładne. Nie podlewaj za dużo.

    J.,amatorsko