  • 11. Data: 2013-05-31 10:30:52
    Temat: Re: drzwi odsuwane do góry
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "ww" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ko7cm8$v6e$1@mx1.internetia.pl...
    > Witam
    >
    > Widział ktoś coś takiego jak drzwi odsuwane do góry (ale nie garażowe) ? W
    > łazience mam wydzieloną

    ja miałem szafkę z roletą odsuwaną do góry. u góry nie było kasety tylko
    prowadnice prowadziło sie pod sufitem szafki i potem na plecach...

  • 12. Data: 2013-05-31 10:34:47
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Ghost wrote:
    > Użytkownik "ww" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    je/roletaaukcja4_zps82d7375d.jpg

    > Sa takie, zaluzje meblowe - wygladaja bardzo dobrze.

    No faktycznie może to będzie to.

    > No ale w czym problem, do pralki i tak musisz sie schylic, a zaluzja
    > musi sie zwijac, skoro piszesz, ze masz taka w meblach to wiesz.

    Do ładowanej od góry na pewno nie trzeba się schylać aż do podłogi. A nawet
    jeśli to nie znaczy, że muszę mieć ochote schylać się jeszcze raz. Zresztą
    najbardziej
    martwi mnie konieczność zamontowania prawie przy ziemi jakiegoś uchwytu
    który kilka
    razy kopnę i odpadnie. Ta "komórka" jest malutka a przejście obok też jest
    wąskie.

    A w meblach mam ale to nie to samo. To są malutkie drzwiczki i nie chowane
    do kasety
    tylko zawijające się od góry na tył szafki. Uchwyt przy dole jest ale w
    takiej szafeczce on
    nie przeszkadza w ogóle.

  • 13. Data: 2013-05-31 10:38:24
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    krak wrote:
    > Tylko i wyłącznie, stosowanie rolety to poroniony pomysł, kogoś kto
    > nigdy nie widział jak działa.

    Jasne. I z 80 cm głębokości zrobi mi się 40.

  • 14. Data: 2013-05-31 10:39:15
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    PH wrote:
    > Użytkownik "ww" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ja miałem szafkę z roletą odsuwaną do góry. u góry nie było kasety
    > tylko prowadnice prowadziło sie pod sufitem szafki i potem na
    > plecach...

    No to w szafce ja właśnie też tak mam ale w łazience tak nie mogę
    zrobić.

  • 15. Data: 2013-05-31 10:50:19
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 31 maja 2013 10:38:24 UTC+2 użytkownik ww napisał:

    > Jasne. I z 80 cm g��boko�ci zrobi mi si� 40.

    Bez przesady - w kuchni moja mama miala dlugo takie harmonijkowe, tam bylo chyba 70cm
    przeswitu bo to kuchnia w bloku i harmonijka skladala sie do 15cm chyba - w kazdym
    razie malo przeszkadzala - warto przemyslec mimo wszystko :) Mozna ew. zrobic taki
    system ze drzwi beda sie skladaly z 4-ech elementow po 20cm z plyty meblowej czy MDFu
    czy czegokolwiek i beda sie skladaly posrodku. Tj. beda wystawaly 10cm na zewnatrz i
    10cm do wewnatrz (ewentualnie jak nie ma miejsca to w calosci 20cm w lazience).
    Grubosc tego po zlozeniu wyjdzie 4 x 2cm = 8cm :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2013-05-31 11:03:37
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Adam wrote:

> [...]
    > 10cm na zewnatrz i 10cm do wewnatrz (ewentualnie jak nie ma miejsca
    > to w calosci 20cm w lazience). Grubosc tego po zlozeniu wyjdzie 4 x

    20 cm miejsca to o 15 za dużo. Dla mnie 2 cm na prowadnice po 2 stronach
    i cm w głąb na grubość drzwi jest optymalne. To nie są drzwi do kuchni przez
    które
    można się przecisnać chociażby bokiem. Stojąc w łazience (bo do tej
    "komórki" nie
    wejdziesz) ma być wygodny dostęp do wszystkiego co jest w środku. Nie wiem
    jak to
    w praktyce wyjdzie ale moim zdaniem warto walczyć o każdy cm. Na projekcie
    były
    jakieś takie żaluzje otwierane chyba za pomocą sznurka a mi się to w ogóle
    nie
    podoba.

  • 17. Data: 2013-05-31 13:00:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 31 maja 2013 10:38:24 UTC+2 użytkownik ww napisał:
    > Jasne. I z 80 cm g��boko�ci zrobi mi si� 40.

    Zrób sobie drzwi łamane. Okucia dostaniesz bez problemu, płyte meblową w każdej
    hurtowni dotną na potrzebny wymiar i okleja. Sam montaż banalnie prosty

  • 18. Data: 2013-05-31 13:21:54
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 31 maja 2013 13:00:43 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Zrób sobie drzwi łamane. Okucia dostaniesz bez problemu, płyte meblową w każdej
    hurtowni dotną na potrzebny wymiar i okleja. Sam montaż banalnie prosty

    No o tym mu mowie wlasnie :) Ale widac facet sie uparl ze musi byc podnoszone do gory
    to niech robi :-) Jak raz na tydzien tam bedzie zagladal to luzik, jak raz dziennie
    lub czesciej to mysle ze wkrotce bedzie mial te drzwi caly czas otwarte wiec moze
    lepiej jakby to zostawic na stale otwarte. Czeste otwieranie rolet zwijanych do
    kasety jak tu propozycje padaja to moim zdaniem koszmar jezeli chodzi o ergonomie,
    wyglad tez bardzo sredni :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 19. Data: 2013-05-31 14:11:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 31 maja 2013 13:21:54 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    zwijanych do kasety jak tu propozycje padaja to moim zdaniem koszmar >jezeli chodzi o

    Dokładnie. Drzwi otwierane do góry to jakas porażka i nikt normalnie z tego korzystał
    nie będzie

  • 20. Data: 2013-05-31 14:52:09
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Dokładnie. Drzwi otwierane do góry to jakas porażka i nikt normalnie z
    > tego korzystał nie będzie

    Ja jako utylitarysta zrobiłbym to tak: dałbym szerokie drewniane żaluzje i
    na co dzień miał je całkowicie podciągnięte do góry. W momencie gdy mają
    przyjść goście albo jest inny powód by to bardziej wyglądało niż służyło to
    wtedy bym je opuszczał. Szerokie drewniane listewki IMO dobrze się komponują
    z bielą ceramiki w łazience (można też dać inne drewniane dodatki np. jakaś
    półeczka, albo wieszak), nie zabierają nawet centymetra miejsca na
    prowadnice i nawet całkiem opuszczone zapewniają dostęp powietrza do kotła.

    Pozdrawiam
    Ergie