  • 1. Data: 2009-03-16 14:17:01
    Temat: drzwi wewnętrzne
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Z jakiego materiału kupić do całego domu drzwi wewnętrzne? Priorytet to
    niski koszt ale nie wiem jak się ma współczynnik cena/jakość do drzwi
    typu "plaster miodu", itp w porównaniu do drewna?

    --
    krzysiek

  • 2. Data: 2009-03-16 14:53:52
    Temat: Re: drzwi wewnętrzne
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Użytkownik "krzysiek" <a...@m...net> napisał w wiadomości
> [...]
    >niski koszt ale nie wiem jak się ma współczynnik cena/jakość do drzwi typu
    >"plaster miodu", itp w porównaniu do drewna?

    chyba nie znajdziesz poniżej 700 drewnianych drzwi
    ewentualnie za dopłatą jakieś 80 zł na sztuce o dplastra midu dostaniesz
    płyte wiórowa
    reszta to plaster miodu
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-03-16 14:57:34
    Od: "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org>

    >Z jakiego materiału kupić do całego domu drzwi wewnętrzne? Priorytet to
    >niski koszt ale nie wiem jak się ma współczynnik cena/jakość do drzwi typu
    >"plaster miodu", itp w porównaniu do drewna?

    O drewnie możesz praktycznie zapomnieć.

    Plaster miodu jest dobry jak się komuś zakłada (lekkie i tanie ;) )

    Polecam popatrzeć w katalogach drzwi z wypełnieniem z płyty wiórowej/płyty
    wiórowej otworowej.

    przy drzwiach z wypełnieniem plastrem miodu zazwyczaj jest możliwość dopłaty
    i ykonania tych samych drzwi wykonanych z płyty wiórowej otworowej.

    Polecam Płytę Wiórową (Otworową) - z uwagi właśnie na stosunek cena jakość -
    odradzam DoorPola i Classena.
    Invado, Dre, Porta, PolSkone - można brać :) im drzwi cięższe tym bardziej
    tłumią dźwięki.

    Pzdr.
    Marcin W.

  • 4. Data: 2009-03-16 18:11:06
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org> napisał

    > odradzam DoorPola i Classena.

    Dlaczego odradzasz Classena? Właściwie jestem już zdecydowany na drzwi
    Tetyda z Classena, ale chciałbym poznać opinię...

    Pzdry,
    /\/\\/\/

  • 5. Data: 2009-03-16 19:08:23
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości

    > Dlaczego odradzasz Classena? Właściwie jestem już zdecydowany na drzwi
    > Tetyda z Classena, ale chciałbym poznać opinię...

    Właśnie Classen. Ja mam w mieszkaniu od kilku lat i są ok. U rodziców
    również nic niepokojacego sie z nimi nie dzieje.

    Kris

  • 6. Data: 2009-03-17 06:53:36
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 16 Mar 2009 15:57:34 +0100, Marcin W napisał(a):

> [...]
    > odradzam DoorPola i Classena.
    > Invado, Dre, Porta, PolSkone - można brać :) im drzwi cięższe tym bardziej

    Co do door-pol sie zgodze, ale dre, czy porta, to taki sam szajs. Dosc
    dobry jest tez Centurio, zwlaszcza te troche wyzsze modele.

    Co do drewnianych, to czesto w cenie ok 400zl, mozna kupic surowe skrzydla
    do wykonczenia samemu
    --
    marcin

  • 7. Data: 2009-03-17 07:13:40
    Od: "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org>

    > Co do door-pol sie zgodze, ale dre, czy porta, to taki sam szajs.

    Z portą mam problemy, ale tylko wyższe modele w fornirze, z niższą półką nie
    miałem jeszcze problemów.
    Dre - dużo teo sprzedaje i bez problemów.

    > Dosc
    > dobry jest tez Centurio, zwlaszcza te troche wyzsze modele.

    Nie mam - nie wiem.

    > Co do drewnianych, to czesto w cenie ok 400zl, mozna kupic surowe skrzydla
    > do wykonczenia samemu

    Często slyszę o problemach związanych z tym, że to jednak na szybko robione
    i lubią się wyginać, pękać....