  • 11. Data: 2011-10-01 08:11:02
    Temat: Re: dziękuję firmie whirlpool
    Od: "Arekmet" <a...@w...pl>

    Użytkownik "s_13" <s...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:1b01f060-e489-4918-871b-067743db2924@fe
    21g2000vbb.googlegroups.com...

    > 3 lata, ale w tym czasie 2 razy musiałem tę pompę wyjmowac (to akurat
    > jest dosyć łatwe) i czyścić z osadu... a wystarczyło te kanały przy
    > turbince zrobić owalne, bez "kantów" gdzie osad się zatrzymuje... na
    > szczęście producent zamiennika bardziej inteligentny jest...:-)
    >
    > pozdrawiam
    > s_13

    Jakich tabletech nie polecają fachowcy ? mam nową zmywarkę Amica

  • 12. Data: 2011-10-14 07:19:50
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Jakich tabletech nie polecają fachowcy ? mam nową zmywarkę Amica

    to zależy od fachowca, jeden będzie polecał, bo żyje z napraw, drugi
    odradzał, bo ma sumienie...:-)
    a generalnie każde tabletki są do dupy, bo zawierają piasek, który
    zabija silnik w 3 lata...

    pozdrawiam
    s_13

  • 13. Data: 2011-10-14 15:22:09
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu piątek, 14 października 2011, 09:19:50 UTC+2 użytkownik s_13 napisał:

    > to zależy od fachowca, jeden będzie polecał, bo żyje z napraw, drugi
    > odradzał, bo ma sumienie...:-)
    > a generalnie każde tabletki są do dupy, bo zawierają piasek, który
    > zabija silnik w 3 lata...

    Nie mów tego głośno bo moja zmywarka usłyszy a od 6 lat nic innego niż tabletki
    (fefnaście w jednym) używam.

    --
    ZZ@private