  • 21. Data: 2018-03-16 22:50:56
    Temat: Re: elektrykę rozkładam
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 16 marca 2018 08:34:09 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > coś pominąłem? i w ogóle?

    Monitoring wewnetrzny
    Po dwie kamery w kazdym pomieszczeniu i min 4 w sypialni
    W sraczu 1 maks 2szt
    Kamerki u Chinczyków tanie, myfriendy swoje serwery udostępniają więc lajcik;)
    ;)

  • 22. Data: 2018-03-17 09:52:09
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 16 marca 2018 22:50:58 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    > W sraczu 1 maks 2szt
    > Kamerki u Chinczyków tanie, myfriendy swoje serwery udostępniają więc lajcik;)

    ty to masz niepokojące marzenia- żona wie? :)

    b.

  • 23. Data: 2018-03-17 10:04:48
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 2018-03-16 22:50, Kris pisze:

    > Monitoring wewnetrzny
    > Po dwie kamery w kazdym pomieszczeniu i min 4 w sypialni
    > W sraczu 1 maks 2szt

    A w budzie dla psa, to co? Jak wszyscy, to wszyscy, babcia też.

  • 24. Data: 2018-03-17 10:49:57
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 17 marca 2018 10:04:49 UTC+1 użytkownik collie napisał:

    > A w budzie dla psa, to co? Jak wszyscy, to wszyscy, babcia też.

    gdzie ty trzymasz babcie? mróz jest!

    b.

  • 25. Data: 2018-03-17 12:07:58
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 17 Mar 2018 02:49:57 -0700, Budyń wrote:

    > gdzie ty trzymasz babcie? mróz jest!

    Przecież ostatnio ocieplał budę właśnie.

    Mateusz

  • 26. Data: 2018-03-17 13:44:50
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 16 marca 2018 08:34:09 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > coś pominąłem? i w ogóle?

    Jakiś gruby kabel na zewnątrz do ładowania fury na prund. Z Twoim
    przyłączem do chałupy będziesz mógł całą gminę obsłużyć :]
    No i 5x2,5 z rozdzielni gdzieś na poddasze, jak Ci wpadnie do łba
    podpiąć jakąś fotowoltaikę za parę lat to będzie na gotowo.

    L.

  • 27. Data: 2018-03-17 13:45:58
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 2018-03-17 12:07, Mateusz Viste pisze:

    > Przecież ostatnio ocieplał budę właśnie.

    Tak, dla Kisiela, czy coś koło tego. Moje psy
    śpią na kanapie. Ocieplanej trawą morską zresztą.

  • 28. Data: 2018-03-17 15:01:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 17 Mar 2018 05:44:50 -0700 (PDT), Lisciasty

    > prund.

    <pac!> prunt :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 29. Data: 2018-03-17 15:22:31
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 17 marca 2018 15:01:19 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:

    > <pac!> prunt :P

    Eh zauważyli :]

    L.

  • 30. Data: 2018-03-17 15:46:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 17 Mar 2018 05:44:50 -0700 (PDT), Lisciasty

    > jak Ci wpadnie do łba podpiąć jakąś fotowoltaikę
    > za parę lat to będzie na gotowo.

    Swoją drogą, ponoć 1kWp on-grid montują za 4,5k brutto za całkiem sensownej
    jakości panele -- naturalnie bez dotacji. W zeszłym roku patrzałem, to nie
    schodzili niżej jak 6-7k. Jak dodać do tego choćby te mizerne 40% dotacji,
    to już zaczyna mieć sens taka instalacja. Jakby ktoś się drutami zdecydował
    grzać jakiś mały dom, to i bez dotacji można ruszać w temat.

    --
    Pozdor
    Myjk