  • 61. Data: 2018-03-23 15:30:43
    Temat: Re: elektrykę rozkładam
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Chociażby dla tego 1% - cieżko PC z sobą wozić

  • 62. Data: 2018-03-23 18:33:00
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2018 o 14:54 Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> pisze:

    > Bo potrzebuję normalnego CPU, nie takiego co zaraz zjedzie z taktowaniem
    > do
    > 800MHz, bo mu za gorąco. Pudło też łatwiej wyciszyć i można rozbudować
    > dużo
    > bardziej, niż laptopa (w 16GB RAM zaczyna się u mnie robić ciasno).
    >
    > I przy okazji mam backup.

    Pewnie mamy co innego na myśli odnośnie "zwykłego IT".
    Dla mnie zwykłe IT to kilka zdalnych pulpitów dla których i te 800MHz jest
    wystarczające (nie sprawdzałem do ilu schodzi moje i5).
    To co na pulpitach to już nie praca lapka.
    Laptop u mnie ma właśnie taką zaletę, że jest cichy, mam go zawsze pod
    ręką (w aucie też) i pracuje bez prądu 6-8h.

    TG

  • 63. Data: 2018-03-23 19:22:13
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 23.03.2018 o 14:54, Borys Pogoreło pisze:
    > Bo potrzebuję normalnego CPU, nie takiego co zaraz zjedzie z taktowaniem do
    > 800MHz, bo mu za gorąco.

    Miałem się już nie odzywać, ale drugi raz piszesz "komputer do pracy" a
    potem te taktowania podajesz z zabawek za 1k zł. Wiesz co?

    Daję głowę że laptop który ja podałem, na baterii przez 1,5h chodzi
    wydajniej niż PC który używasz na co dzień w pracy.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 64. Data: 2018-03-23 19:27:42
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2018 o 19:22 Mateusz Bogusz <m...@o...pl> pisze:

> [...]
    >
    > Daję głowę że laptop który ja podałem, na baterii przez 1,5h chodzi
    > wydajniej niż PC który używasz na co dzień w pracy.

    Aż sprawdziłem, i5 7 gen po zamknięciu przeglądarek i odpaleniu 3 RDP w
    VPN schodzi z 2,7 GHz do 0,80-0,90 GHz.

    TG

  • 65. Data: 2018-03-23 21:50:56
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Aż sprawdziłem, i5 7 gen po zamknięciu przeglądarek i odpaleniu 3 RDP w
    > VPN schodzi z 2,7 GHz do 0,80-0,90 GHz.

    I wynika to ze stanów uśpienia czy otwarcie trzech pulpitów zdalnych
    generuje 100% użycia procesora?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 66. Data: 2018-03-23 23:22:10
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2018 o 21:50 Mateusz Bogusz <m...@o...pl> pisze:

    > I wynika to ze stanów uśpienia czy otwarcie trzech pulpitów zdalnych
    > generuje 100% użycia procesora?

    Zamknięcie FF z onet.pl powoduje spadek częstotliwości pracy procka z 2,7
    GHz do 0,8-0,9.
    RDP cały czas są otwarte. Czyli na RDP potrzebuje tyle co byle atom
    obsłuży.

    TG

  • 67. Data: 2018-03-24 10:06:24
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Zamknięcie FF z onet.pl powoduje spadek częstotliwości pracy procka z
    > 2,7 GHz do 0,8-0,9.
    > RDP cały czas są otwarte. Czyli na RDP potrzebuje tyle co byle atom
    > obsłuży.

    Najpierw pisałeś o throllingu, a teraz się chwalisz jak dobrze procek
    mobilny oszczędza energię gdy nie potrzeba mocy? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 68. Data: 2018-03-24 19:33:40
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2018 o 10:06 Mateusz Bogusz <m...@o...pl> pisze:

    > Najpierw pisałeś o throllingu,

    To nie ja, chyba zaszła pomyłka.

    TG

  • 69. Data: 2018-03-25 21:26:53
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 23 Mar 2018 18:33:00 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Pewnie mamy co innego na myśli odnośnie "zwykłego IT".

    Pewnie tak, raczej mam na myśli pracę wymagającą trochę wysiłku od
    procesora. Gdybym głównie siedział przy zdalnych pulpitach albo shellu, to
    też bym się prawie zupełnie nie przejmował wydajnością.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl