  • 31. Data: 2017-11-07 14:19:35
    Temat: Re: gaz z wysoką sprawnością czy kominek z badziewną?
    Od: l...@g...com

    Stary blizniak, docieplony, 114 m2, kociolek gazowy Dietricha kondensacyjny.
    Rozliczenie za rok: 2200 zł, w tym gotowanie, co, trochę cwu, bo są solary.
    Temperatura 20-21 stopni.

  • 32. Data: 2017-11-11 18:11:42
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Wszedzie pisza a tutaj od bardzo dawna nie czytalem o 14 kilogramach powietrza
    potrzebnych do spalenia kilograma drewna. W realu jest albo mniej wtedy jest niepelne
    spalanie albo wiecej i tez sa spore straty. Czlowiek nie ma w oczach sondy lambda
    zeby precyzyjnie ustawic ilosc powietrza. Kominek to do robienia nastroju sie nadaje
    a nie do ogrzewania domu. Poza tym chyba sa jakies przepisy ze kominek nie moze byc
    jedynym zrodlem ciepla.

    ale ja nigdzie nie pisałem, że chcę go uczynić jedynym źródłem ciepła
    tylko zastanawiam się nad intensywnością palenia drewnem. czy palic dla
    atmosfery albo dogrzania czy palić ile krzyża wystarczy (kominek mam na
    piętrze:))

  • 33. Data: 2017-11-11 18:32:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ale po co mnie o tym informujesz? Agent mial jakies problemy z tymi 14 kilogramami
    powietrza. Ze niby to czesto powtarzane. Nie napisal tylko gdzie czesto powtarzaja.
    Czyli nie napisal nic.