  • 1. Data: 2017-10-25 13:37:13
    Temat: impregnacja ogrodzeniowych pustaków łupanych
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com>

    Witam,

    ogrodzenie z pustaków łupanych stoi już od prawie
    2 miesięcy i nadszedł czas aby go zaimpregnować.
    Bloczki i daszki są jasne (kolor piaskowy). Ładnie
    to wszystko wygląda, bo jest nowe i niezabrudzone,
    ale z czasem pewnie nieco zmieni wygląd... Dlatego
    też pomyślałem o impregnacji.

    Nie za bardzo orientuję się jakich impregnatów
    najlepiej użyć, jakiej firmy. Czy każdy, który ma
    w specyfikacji napisane "do betonu" będzie się
    nadawał?

    Dziękuję z góry za wszelkie rady.

    Pozdrawiam,
    Brunet

  • 2. Data: 2017-10-30 11:51:12
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com>

    Użytkownik "brunet.wp" napisał w wiadomości grup
    >Nie za bardzo orientuję się jakich impregnatów
    najlepiej użyć, jakiej firmy. Czy każdy, który ma
    w specyfikacji napisane "do betonu" będzie się
    nadawał?

    Znalazłem impregnat Izohan o nazwie Strażnik bruku
    (5l w cenie ok. 120zł). W specyfikacji jest
    napisane, że nadaje się do kostki brukowej, cegły
    oraz betonowych i kamiennych okładzin
    elewacyjnych. Może by się nadawał?

  • 3. Data: 2017-10-30 12:16:51
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 30 października 2017 11:51:35 UTC+1 użytkownik brunet.wp
    napisał:
    > Znalazłem impregnat Izohan o nazwie Strażnik bruku
    > (5l w cenie ok. 120zł). W specyfikacji jest
    > napisane, że nadaje się do kostki brukowej, cegły
    > oraz betonowych i kamiennych okładzin
    > elewacyjnych. Może by się nadawał?

    A na ile wystarczy taka flaszka? Żeby się nie okazało, że płot
    tak pije, że jedno przęsło będzie kosztować 120 zeta ;)

    L.

  • 4. Data: 2017-10-30 13:16:33
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >A na ile wystarczy taka flaszka? Żeby się nie
    >okazało, że płot
    >tak pije, że jedno przęsło będzie kosztować 120
    >zeta ;)

    2 butelki czyli 10l powinno wystarczyć na całe
    ogrodzenie (30 mb).

  • 5. Data: 2017-10-30 21:07:25
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

    > A na ile wystarczy taka flaszka? Żeby się nie okazało, że płot
    > tak pije, że jedno przęsło będzie kosztować 120 zeta ;)

    Wyobraziłem sobie tego przynapitego płota jak się czepił zdążającego
    obok (trzeźwego) przechodnia.

    --
    Jarek