  • 11. Data: 2018-03-19 10:57:48
    Temat: Re: grzybek na nowych tynkach???
    Od: l...@g...com

    Bielinek, domestos, lub najtańsza chemia do kibla z podchlorynem sodu. Ewentualnie
    coś droźszego dedykowanego. Pewnie naroźniki źle docieplone, więc pomimo dogrzewania
    rośnie pieczarkarnia. Przyjrzyj się dociepleniu, jesli już je masz żeby uniknąć
    problemów na zaś.

  • 12. Data: 2018-03-19 11:40:22
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 19 marca 2018 08:01:16 UTC+1 użytkownik uciu napisał:

    > :-)
    >
    > rozcieńczony czy prosto z butli???
    >
    > uciu

    mi się pojawił w sylwestra w 2016 roku.
    posłuchałem zenka i prosto z butli i na dzisiaj jest spokój.

    kuzyn miał też problem z wilgocią w ścianie
    suszył suszył i średnio efekt.
    dopiero wziął papier ścierny i przetarł ściany
    i dopiero to przyspieszyło sprawę

  • 13. Data: 2018-03-19 13:18:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To drozsze dedykowane z marketu gorzej dziala niz domestos.

  • 14. Data: 2018-03-19 17:13:56
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > Bielinek, domestos, lub najtańsza chemia do kibla z podchlorynem
    > sodu.

    Pufas
    https://chemko.pl/preparat-PUFAS-Spray-Plesniobojczy
    -usuwa-plesn-w-domu

    Pozdr. T.

  • 15. Data: 2018-03-19 19:27:25
    Od: "gienek" <k...@x...wp.pl>

    > Tynki maszynowe robione październik/listopad.
    > Trzeba było robić tradycyjne tynki...dawno by woda już wyszła...
    > uciu

    Wytłumacz mi co to są te tynki maszynowe że pleśnieją?
    Z czego jest ten tynk zrobiony?
    Ilu warstwowy ten tynk?

    Tynki robi się po to żeby ściana nie pleśniała, więc głowię się co za
    wynalazki tynkowe teraz stosują że tynki nie spełniaja swoich funkcji?

  • 16. Data: 2018-03-19 19:46:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pufas 22 zlote cwierc litra domestos 15 zlotych litr. Pufas jest tylko na grzyba itp
    a domestosem mozna jeszcze kibel zdezyfekowac. Obydwa preparaty z chlorem.

  • 17. Data: 2018-03-19 21:16:25
    Od: l...@g...com

    Jakie by nie były te tynki to w sprzyjajacych okolicznosciach mamy pleśń. Niektórzy
    może pamietają w dawnych blokach ściany zabudowane meblościankami od dołu do góry. Za
    meblosciankami często gęsto czarny nalot. Przemarzające ściany i brak wentylacji to
    główne przyczyny.

  • 18. Data: 2018-03-20 07:26:03
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 19 marca 2018 20:25:35 UTC+1 użytkownik gienek napisał:

> [...]
    >
    > Tynki robi się po to żeby ściana nie pleśniała, więc głowię się co za
    > wynalazki tynkowe teraz stosują że tynki nie spełniaja swoich funkcji?

    DOLINA NIDY ZETA.
    Jedna warstwa grube ok około 0,5cm do 3.
    Tam gdzie silikat ładnie wyschło ale tam gdzie są słupy żelbetowe, wieniec, strop -
    nadal mokre.

    uciu

  • 19. Data: 2018-03-20 07:27:54
    Od: uciu <a...@g...com>

    wtrące.

    Osuszacze 3 działają od piatku wieczorem i już ściągneły 90litrów wody - na ścianach
    widać ze jest różnica....ale jeszcze dłuuuga droga przede mną:-)
    Aha no i Tauron mnie pokocha :-/

    uciu

  • 20. Data: 2018-03-20 08:48:40
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-03-20 o 07:27, uciu pisze:
> [...]
    ścianach widać ze jest różnica....ale jeszcze dłuuuga droga przede mną:-)

    Mam nadzieję, że teraz już nie wietrzysz ;)

    --
    Pete