  • 1. Data: 2010-03-01 07:53:13
    Temat: hydroizolacja piwnicy
    Od: maniek <m...@o...pl>

    Witam.Właśnie zalało mi piwnice tzw.ziemianke, która jest w gruncie ok.
    80cm.Czy istnieje jakaś możliwość hydroizolacji od wewnątrz piwnicy?Ma
    ktoś może jakieś doświadczenia w tej kwestii?

  • 2. Data: 2010-03-01 09:23:24
    Temat: Re: hydroizolacja piwnicy
    Od: maniek <m...@o...pl>

    On 1 Mar, 08:53, maniek <m...@o...pl> wrote:
    > Witam.Właśnie zalało mi piwnice tzw.ziemianke, która jest w gruncie ok.
    > 80cm.Czy istnieje jakaś możliwość hydroizolacji od wewnątrz piwnicy?Ma
    > ktoś może jakieś doświadczenia w tej kwestii?

    Czy coś takiego sie sprawdzi?
    http://www.allegro.pl/item940321776_tarti_mapei_mape
    lastic_32kg_zaprawa_hydroizolacja.html

  • 3. Data: 2010-03-01 10:30:35
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    >Witam.Właśnie zalało mi piwnice tzw.ziemianke, która jest w gruncie ok.
    >80cm.Czy istnieje jakaś możliwość hydroizolacji od wewnątrz piwnicy?Ma
    >ktoś może jakieś doświadczenia w tej kwestii?

    masz ziemianke :-). ja tez chce :-)
    Masz moze zdjecia i wymiary. Na dzialce po zbudowaniu domu chce
    wykonac tez ok. 4m2 ziemianke w ogrodzie.
    Ale nie moge jej zaglebic zbytnio poniewaz poziom wody gruntowej jest
    na wysokosci 140cm a po roztopach dojdzie pewnie do 110- 100
    tak mi powiedzial geotechnik.
    Masz moze zdjecia i plany swojej zieminaki?

    Pzdr
    Darek

  • 4. Data: 2010-03-01 12:19:51
    Od: maniek <m...@o...pl>

    > Masz moze zdjecia i plany swojej zieminaki?
    >
    > Pzdr
    > Darek
    wymiary:szer-2m,dł-3m.
    http://picasaweb.google.pl/zawiszam76/Piwnica#

  • 5. Data: 2010-03-01 14:17:53
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "maniek" <m...@o...pl> wrote in message
    d.googlegroups.com...
> [...]
    > 80cm.Czy istnieje jakaś możliwość hydroizolacji od wewnątrz piwnicy?Ma
    > ktoś może jakieś doświadczenia w tej kwestii?

    Nic ci to nie da. Od środka na ujemne ciśnienie brak środków. Trzeba było
    myśleć w czasie budowy aby ro zaizolować od strony naporu wody.

  • 6. Data: 2010-03-01 14:58:07
    Od: maniek <m...@o...pl>

    Trzeba by o
    > my le w czasie budowy aby ro zaizolowa od strony naporu wody.

    Powiedz to mojemu dziadkowi-zaraz po wojnie ją stawiał

  • 7. Data: 2010-03-01 20:46:37
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 1 Mar, 15:17, "kiki" <k...@k...net> wrote:
    > "maniek" <m...@o...pl> wrote in message

    d.googlegroups.com...

    > Nic ci to nie da. Od rodka na ujemne ci nienie brak rodk w. Trzeba by o
    > my le w czasie budowy aby ro zaizolowa od strony naporu wody.

    Nieprawda.
    Sa srodki na izolacje od wewnatrz.
    Sa to zaprawy cementowe z odpowiednimi dodatkami.
    Niestety, nie mam namiarow...

  • 8. Data: 2010-03-01 21:50:43
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    www.penetron.pl

  • 9. Data: 2010-03-01 22:03:14
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > www.penetron.pl

    P.S.
    Im ściany bardziej mokre, tym lepszy efekt wnikania i penetracji.
    Tam masz filmy instrukatażowe, tak więc dalsze moje komentaże są znyteczne.
    Polecił mi to człowiek, który tymi preparatami ratował starówki w Pradze i
    Austrii.

  • 10. Data: 2010-03-01 23:32:45
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Marek" <m...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Nieprawda.
    > Sa srodki na izolacje od wewnatrz.
    > Sa to zaprawy cementowe z odpowiednimi dodatkami.
    > Niestety, nie mam namiarow...

    Zycze szczescia :-)