  • 1. Data: 2010-06-08 07:35:21
    Temat: jak zalewać ławę schodkową
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    Witam, w tym tyg. zamierzam zalewać ławy - pod garażem jest ława
    schodkowa z dosyć wysokimi schodkami (87cm). Zacząłem się zastanawiać
    czy beton mi z tych schodków nie spłynie i nie przeleje się przez ławy
    na dole.

    Jest jakaś technika wykonywania takich schodów? Może beton lać na raty?

    PZDR
    Shaman

  • 2. Data: 2010-06-08 14:08:31
    Temat: Re: jak zalewać ławę schodkową
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na dole.
    >
    > Jest jakaś technika wykonywania takich schodów? Może beton lać na raty?

    Można. Trzeba tylko wypuścić odpowiednio więcej zbrojenia.