  • 1. Data: 2012-07-05 14:04:17
    Temat: jak zareklamować firme budowlaną? ? ?
    Od: a...@g...com

    Witam, chce zareklamować swoją firme budowlaną głownie na dolnym śląsku. Proszę o
    jakieś wsparcie dot. specjalistów w tej dziedzinie. Z góry serdecznie dziekuję

  • 2. Data: 2012-07-05 16:25:13
    Temat: Re: jak zareklamować firme budowlaną? ? ?
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Witam, chce zareklamować swoją firme budowlaną głownie na dolnym śląsku.
    > Proszę o jakieś wsparcie dot. specjalistów w tej dziedzinie. Z góry
    > serdecznie dziekuję

    W tej branży najlepiej skorzystać bezpośrednio ze swoich klientów. Jeśli
    zadowolony klient poleci Twoją firmę przynajmniej dwóm innym klientom
    (rodzina, sąsiad, znajomy), to masz zapewnioną robotę i możesz podnieść ceny
    w stosunku do konkurencji.

    Mnie często inni pytają o firmy budowlane, które u mnie pracowały. Niestety
    jak do tej pory jeszcze nie było u mnie ekipy którą mógłbym polecić (no,
    może dekarzy, wypadli dość przyzwoicie na tle innych ekip).

  • 3. Data: 2012-07-05 20:33:30
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "brunet.wp"
    <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    wiadomości news:jt484a$cbb$1@usenet.news.interia.pl...
> [...]
    > Niestety jak do tej pory jeszcze nie było u mnie ekipy którą mógłbym
    > polecić (no, może dekarzy, wypadli dość przyzwoicie na tle innych ekip).

    Ja coraz bardziej chcę aby do kodeksu karnego wprowadzić paragraf że "
    inwestora który zastrzeli wykonawcę na budowie za spartoloną robotę zwalnia
    się z odpowiedzialności karnej"

  • 4. Data: 2012-07-05 21:26:02
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Ja coraz bardziej chcę aby do kodeksu karnego wprowadzić paragraf że "
    > inwestora który zastrzeli wykonawcę na budowie za spartoloną robotę
    > zwalnia się z odpowiedzialności karnej"

    biorąc pod uwagę mentalność polaków, zarówno inwestorów jak i wykonawców,
    to za rok byśmy w kraju mieli ceny za usługi 10 krotnie wyższe, bo przy
    życiu nie
    pozostaliby nawet ci sumienni ;-).
    Nawet na summiennego znalazł by się hak, żeby posłac kule w łeb a co mniej
    do zapłacenia to mniej ;-).

    Pozdrawiam
    Darek

  • 5. Data: 2012-07-05 23:42:51
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 05.07.2012 21:26, Darek pisze:

    > biorąc pod uwagę mentalność polaków, zarówno inwestorów jak i wykonawców,
    > to za rok byśmy w kraju mieli ceny za usługi 10 krotnie wyższe, bo przy
    > życiu nie
    > pozostaliby nawet ci sumienni ;-).
    uwierz mi że nie. Tzn ja mam praktykę w innych usługach, ale są dobrzy
    fachowcy, do których ustawiają się cierpliwe kolejki, i nikt nie chce
    iść do konkurencji.
    ToMasz

  • 6. Data: 2012-07-06 06:40:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > Witam, chce zareklamować swoją firme budowlaną głownie na dolnym
    > śląsku. Proszę o jakieś wsparcie dot. specjalistów w tej dziedzinie.
    > Z góry serdecznie dziekuję

    ogłoś promocje...

    pierwsze dwa domy za darmo :)

  • 7. Data: 2012-07-06 08:12:49
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pozostaliby nawet ci sumienni ;-).
    > Nawet na summiennego znalazł by się hak, żeby posłac kule w łeb a co mniej

    Moim zdaniem juz obecnie czesto gesto ceny są z sufitu a jakosc i tak
    pozostawia wiele do zyczenia

  • 8. Data: 2012-07-06 15:45:59
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> wrote in message

    > Ja coraz bardziej chcę aby do kodeksu karnego wprowadzić paragraf że "
    > inwestora który zastrzeli wykonawcę na budowie za spartoloną robotę
    > zwalnia się z odpowiedzialności karnej"

    Po pierwsze to niech wykonawca przedstawi kwalifikacje zawodowe, dyplom
    ukończonej politechniki w odpowiednim kierunku i jakieś świadectwa pracy w
    zawodzie przez kilka lat.

  • 9. Data: 2012-07-06 20:27:33
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

[...]

    Jeżeli to nowa firma to:

    Po pierwsze zapomnij że zrobisz to skutecznie za darmo.
    Po pierwsze - ogłoszenia w lokalnej prasie. To działa najlepiej. Żaden
    internet i inne takie. Systematycznie zamieszczane. Trzeba się nauczyć
    redagować je tak by w gazecie były "u góry" kolumny ogłoszeń. Nie mogą być
    przeładowane treścią a to co napisane musi być jasne i konkretne. W
    ogłoszeniu żadnych adresów mailowych, adresów www itp bzdur. Tylko telefon.
    Po drugie: panorama firm i pkt.
    To dzałanie pasywne.

    Teraz aktywne: umieścić profil firmy na szukajfachowca.pl i odpowiadać na
    ogłoszenia zleceniodawców. Z punktu widzenia wykonawców, niestety ten portal
    już nie jest efektywny. Zapchał się kretynami, a potencjalne oferty to
    często tylko zawracający dupę pytacze.

    Ogłoszenia na oferii i w allegro. Skutek niewielki ale potencjalna szansa na
    kontakt spora.

    Oczywiście stronę warto mieć, ale nie licz że będziesz mieć z tego tytułu
    ciągle dzwoniący telefon

    Najlepiej działającym medium reklamowym są polecenia klientów - musisz
    jednak już coś zrobić i to tak by klient był zadowolony i nie chodzi tu o
    cenę. Lepiej sprzedawać swe usługi drogo, nawet bardzo drogo - trafisz wtedy
    na snobistycznych klientów dla których wysoka cena oznacza potencjalnie
    wysoką jakość. Zazwyczaj są to ludzie którzy nie potrafią zweryfikować lub
    wstępnie ocenić jakości pracy: lekarze, praw.nicy, urżednicy wyższego
    szczebla. Dobrze jest w tym przypadku oferować jakieś drogie marki
    materiałów czy technologii. Kusząc niską ceną - niczego nie zdziałasz i
    niczego nie osiągniesz.

    Po któreś tam z kolei: NLP w rozmowach z klientami. Musisz sprawić żebyś to
    nie ty ubiegał się o zlecenia, ale żeby klienci chcieli abyś to właśnie ty i
    nikt inny zrobił im zlecenie. Uwierz mi - odpowiednio urobieni będą gotowi
    czekać nawet długie, bardzo długie terminy. W ten sposób możesz sobie
    ustawić i wypełnić kalendarz zleceń. Jeżeli komuś mówisz że najbliższy wolny
    termin masz za 4 miesiace a on nie chce czekać - olej go - to nie jest
    poważny klient. To nie jest dobru klient dla ciebie. Poważny klient
    dysponuje czasem i pieniędzmi. No chyba że chodzi o awarię, ale przy
    awariach liczymy się także zupełnie inaczej- minimum 300-400% stawek za
    roboty planowane. W ramach NLP musisz potrafić sensownie i przekonujaco
    uzasadnić każdą swoją decyzję i nie dać się klientowi zbić z pantałyka.
    Pamiętaj że wielu z twoich potencjalnych klientów to tzw mądrale internetowi
    ktrórzy coś tam poczytali w wielu miejscach, mają w głowach jakieś tam hasła
    i pojcia ale tak naprawdę nie mają głębszego pojęcia o tych sprawach. Ty
    jesteś fachowcem i to ty musisz mieć wiedzę, dowświadczenie i siłę
    argumentacji. Argument, że "zawsze tak robimy" nie jest żadnym argumentem
    dla klienta - mądrali internetowego plus, który wie ciut więcej niż mądrala
    internetowy w wersji basic :).
    Np prawdopodobnie żaden uczestnik tej grupy news nie zostanie Twoim
    klientem.
    Olewać i szerokim łukiem omijac osoby które chcą zlekceważyć twoją pracę, np
    " mógłbym zrobić to sam ale nie mam czasu, przecież to tylko kilka godzin
    roboty" itp Chodzi tylko o zbicie ceny. Odwróć się plecami i odejdź. To nie
    jest klient dla ciebie i jest prawdopodobnie lepszy w NLP niż ty jeżeli
    pozwolisz mu się urobić. Zrobiłby to sam - nie sobie robi...
    --
    Jackare

  • 10. Data: 2012-07-09 21:30:24
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > ukończonej politechniki w odpowiednim kierunku i jakieś świadectwa pracy w

    kiki a slyszales o czyms takim jak upr. budowlane i izba?
    u mnie to podstawa zeby cokolwiek zalatwic dla klienta...

    --
    pozdrawiam
    Andrzej