  • 1. Data: 2012-07-04 22:26:28
    Temat: Jaki program do świadectw energetycznych?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Może ktoś polecić dobry program do certyfikowania, który uciągnie
    policzenie "ciepła" i "zimna" do kupy, czyli np. sklep z
    pomieszczeniem chłodniczym, lodówki które wspomagają zimą ogrzewanie,
    powietrzne pompy ciepła które latem chłodzą a zimą grzeją itp. itd.
    wynalazki. Macałem różne programy ale zawsze coś w którymś jest
    sp... :>

    Pzdr.
    L.

  • 2. Data: 2012-07-05 20:31:00
    Temat: Re: Jaki program do świadectw energetycznych?
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    Moze Buildesk ?

  • 3. Data: 2012-07-06 07:33:50
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 5 Lip, 20:31, "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>
    wrote:
    > Moze Buildesk ?

    Macam temat, ale mają maksymalnie popieprzony system
    licencjonowania :>

    L.