  • 41. Data: 2009-09-18 07:33:12
    Temat: Re: jak zmusic sasiada do koszenia ugoru
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:2e59f2c2-84cb-498d-b376-13fb228acca3@g1g2000vbr
    .googlegroups.com...
    zazieleni się), wtedy ma się na dłużej spokój. W przypadku takiej
    "łąki" to najlepiej było by spryskać, potem wykosić uschłe badyle i
    jak wzejdą wysiane nasiona (zrobi się znowu zielono) to spryskać
    jeszcze raz.
    ----------------------

    Sugerował bym raczej odwrotnie - wykosić to co jest
    + ew. spalić i dopiero na wykoszone pryskać.

    Pzdr

    JKK

  • 42. Data: 2009-09-18 09:29:19
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 18 Wrz, 09:33, "J_K_K" <J...@i...fm> wrote:
> [...]
    > ----------------------
    >
    > Sugerował bym raczej odwrotnie - wykosić to co jest
    > + ew. spalić i dopiero na wykoszone pryskać.

    To nie zadziała, bo preparat musi wniknąć przez liście. Im ich
    powierzchnia jest większa tym lepiej. A ścinając zawsze rozsiejesz
    nasiona którym nic nie robi pryskanie.

  • 43. Data: 2009-09-19 23:26:14
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Wysiej u sąsiada mak i konopie, to go znajdą ;-))
    JaC

    -----

    > dzwonilem do gminy ale nikt mi nie moze pomoc, bo nie mam nawet adresu do kolesia
    zeby mu powiedziec kilka słów na CH.