  • 11. Data: 2011-05-08 19:24:12
    Temat: Re: jak zrobić łuk, deska, oparcie krzesła
    Od: "tygryseek" <t...@t...pl>

    > jak zrobić w miarę ładny łuk, zaokrąglenia z lewej i z prawej strony
    > oparcia
    >
    > chciałem dość lekkim kątem jechać ku górze
    > i dość krótkim kątem na górze skończyć
    > i by tak samo było z obydwu stron

    Cienkie deseczki zwilżone wodą wyginasz na formie ,pomiędzy deseczkami klej
    po wyschnięciu zachowa kształt.

  • 12. Data: 2011-05-09 10:28:55
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 8 May 2011 12:50:00 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > to idź sobie obejrzyj, tylko dokładnie te meble, że średniowiecza...

    Oglądałam. Bardzo mi się podobają. Dostojne, ciężkie.

    > wierz mi, nie chciałabyś takiej chały

    Jeśli chała - to tylko rokoko. Nie ma większej.

    > w domu.

    Meble powinny pasować do domu. Nie sądzę, aby akurat mój dom nadawał się do
    sredniowiecznego umeblowania, ale już gdybym miała średniowieczny zamek, to
    na pewno próbowałabym go odpowiednio umeblować :-PPP

    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

  • 13. Data: 2011-05-15 16:21:38