  • 1. Data: 2011-05-01 22:29:40
    Temat: pilot do LG 32LH2000 i ADB 5810CD
    Od: "-" <w...@o...pl>

    witam, szukam jednego uniwersalnego pilota do TV LG 32LH2000 i dekodera
    Multimedii ADB 5810CD. Z tego co wygooglowałem - z telewizorem nie bedzie
    większego problemu i większość pilotów uniwersalnych go "złapie". Schody
    jednak widzę będą z dekonerem MM. Czy Ktoś z Grupy posiada taki dekoder i
    używa go z pilotem uniwersalnym - jeśli tak, to z jakim?

    Na razie znalazłem jedynie Logitech Harmony (wg strony producenta działa z
    jednym i drugim), ale ponad 100zł za najtańszego pilota 300i? A jak żona
    zażyczy sobie tego świecącego 600 za ponad 200zł :(

  • 2. Data: 2011-05-03 11:40:38
    Temat: Re: pilot do LG 32LH2000 i ADB 5810CD
    Od: "KM" <n...@o...pl>

    "-" <w...@o...pl> wrote in message news:ipkn0q$1jes$1@news.mm.pl...
> [...]
    > jednym i drugim), ale ponad 100zł za najtańszego pilota 300i? A jak żona
    > zażyczy sobie tego świecącego 600 za ponad 200zł :(

    Moze warto zainteresowac sie pilotami firmy Elmak ? Pilot Oskar 10w1, ma
    mozliwosc uczenia sie kodow od oryginalnego pilota. O ile nie ma go w swojej
    bazie kodow, to i tak przypiszemy funkcje z oryginalnego.

    Pozdrawiam
    KM

  • 3. Data: 2011-05-03 12:55:48
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-05-02 00:29, - pisze:
> [...]
    > z jednym i drugim), ale ponad 100zł za najtańszego pilota 300i? A jak
    > żona zażyczy sobie tego świecącego 600 za ponad 200zł :(

    To zobaczysz jak fajnie jest mieć pilota, trwałego, uniwersalnego i do
    tego obsługującego makra. jesli nie to dowolny pilot z funkcja uczenia
    się - tak jak sugeruje kolega Elmak - miałem przed logitechem był ok

  • 4. Data: 2011-05-03 18:54:21
    Od: "-" <w...@o...pl>

    >To zobaczysz jak fajnie jest mieć pilota, trwałego, uniwersalnego i do tego
    >obsługującego makra. jesli nie to dowolny pilot z funkcja uczenia się - tak
    >jak sugeruje kolega Elmak - miałem przed logitechem był ok

    chyba mnie przekonałeś do logitecha, ale wezme tego najtańszego - 300i,
    tylko dwa pytania - i zakłądam, że pilot pracuje raz jako tv raz jako
    dekoder itp - tzn. muszę go przełączyc na tryb danego urządzenia:
    1. czy te cztery przyciski programowalne mogę przypisać pod dowolne
    urządzenie - tj. gdy jestem w trybie tv to mogą dawać sygnał do dekodera
    albo radia?
    2. dekoder nie zmienia mi głosności gdy mam podłączenie przez HDMI, czy
    przyciski zmiany glośności mogą być ustawione na tv kiedy steruje dekoderem?

  • 5. Data: 2011-05-03 19:32:23
    Od: "dremka" <d...@z...gazeta.pl>

    - <w...@o...pl> napisal:

    > witam, szukam jednego uniwersalnego pilota do TV LG 32LH2000 i
    > dekodera Multimedii ADB 5810CD.

    Ja mam One for All taki z wyświetlaczem (nie pamiętam nazwy modelu), uczący
    się. Da się go tez upgrade'owac przez przylozenie do glosnika (przez
    indukcje) i "odegranie" wczesniej sciagnietego wave'a, tym sposobem
    uzupelnilem go o obsluge dekodera upc (nie chcialo mi sie uczyc go
    wszytskich funkcji z oryginalu) i starego tunera onkyo. W MM bardzo stanial,
    chyba cos kolo 100 zl teraz kosztuje.

    --
    dremka

  • 6. Data: 2011-05-03 20:46:42
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-05-03 20:54, - pisze:

> [...]
    > 2. dekoder nie zmienia mi głosności gdy mam podłączenie przez HDMI, czy
    > przyciski zmiany glośności mogą być ustawione na tv kiedy steruje

    300i nie miałem to nie powiem ale ogólnie makro działa tak że sterujesz
    tymi urządzeniami, które uruchomiłeś w ramach makra - jeśli mam makro pt
    "oglądanie tv" i działa dekoder cyfry i tv to mam możliwość wyboru czy
    głośność reguluje na tv czy na dekoderze, kanały czy zmieniam na tv czy
    na dekoderze etc

  • 7. Data: 2011-05-18 05:43:54
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "-" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > witam, szukam jednego uniwersalnego pilota do TV LG 32LH2000 i dekodera
    > Multimedii ADB 5810CD. Z tego co wygooglowałem - z telewizorem nie bedzie
    > większego problemu i większość pilotów uniwersalnych go "złapie".

    w Lidlu jest taki
    http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index
    _18789.htm
    Na wyprzedaży był nawet po 20zł.