  • 1. Data: 2011-04-28 20:17:48
    Temat: Awaria pieca cd
    Od: "Piotr" <z...@p...onet.pl>

    Wymieniłem ślimak podajnika węgla w moim piecu na ekogroszek. Poprzedni
    ślimak chodził 3 lata i zerzarło mi 3 zwoje. nowy chyba nie wyślizgany
    dlatego ma ciężko w tej rurze. W rurze osadził się grafit powierzchnia jest
    mocno chropowata i nowy ślimak mieli węgiel bardziej niż go pcha.
    Czy macie może pomysł jak usunąć grafit z rury do gładkiej powierzchni?
    Mówią że wymontować i walić młotem ale nie wiem czy nie uszkodzę tej rury a
    i tak nie liczę na dobry efekt.

    --
    PZ

  • 2. Data: 2011-04-29 10:13:05
    Temat: Re: Awaria pieca cd
    Od: "Edzio" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy macie może pomysł jak usunąć grafit z rury do gładkiej powierzchni?
    > Mówią że wymontować i walić młotem ale nie wiem czy nie uszkodzę tej rury

    Walnąć to się można młotem ale po głowie pisałem tobie na priwa, widać
    wogóle nie wyciągasz żadnych wniosków.

  • 3. Data: 2011-04-29 20:19:21
    Od: "Piotr" <z...@p...onet.pl>

    > Walnąć to się można młotem ale po głowie pisałem tobie na priwa, widać
    > wogóle nie wyciągasz żadnych wniosków.

    Gościu nic nie dostałem na priva jak chcesz coś napisać mądrego to pisz na
    grupę to się może innym też przydać.