  • 11. Data: 2010-10-22 10:13:18
    Temat: Re: jaką lodówkę?
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "adams99" <n...@n...spam.no.problem> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:i9n8kd$t8p$...@i...gazeta.pl...

    > dodałbym jeszcze ile ma miejsca na lodowke ;)
    >
    > ja 4 lata temu uparlem sie na lodowke typu side-by-side, specjalnie pod
    > nia przeorganiozwana zostala kuchnia,

    Taaa, ja się uparłam na taką, co ma dwa metry wzrostu. Nie wzięłam pod
    uwagę, że ona nie da się jednak wygiąć,i nieźle trzeba się było
    nagimnastykować żeby ją wnieść po wąskich schodach na piętro. Teraz tylko
    marzę, żeby długo wytrzymała, bo wynieść to ją mogę przez balkon na skróty,
    ale drugą taką, to nie wiem, czy da radę wtarabanić;-) A mniejszej już bym
    nie chciała.
    J.

  • 12. Data: 2010-10-22 10:14:13
    Temat: Re: jaką lodówkę ale nie Bosch
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

    Użytkownik "jagr" <j...@W...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Bosch świetna firma. Kupiłem blender BOSCH MMR 1501,
    > np. tutaj jest:
    > http://www.mediamarkt.pl/katowice/produkty/male-agd/
    drobny-sprzet-kuchenny/blendery/mmr-1501
    > tylko jest jedno "ale" - nie działa.
    > Problem jest taki, że noże chodzą w płaszczyźnie i nie przesuwają czyli
    > nie mieszają tego, co ma być utarte.
    > Po włożeniu czegoś (np. marchewki czy cebuli) noże rozcierają na miazgę
    > tylko to, co jest na samym dole.
    > To co wyżej ani drgnie. Nie pomaga nawet zatrzymywanie urządzenia i ręczne
    > mieszanie od czasu do czasu tego, co w nim jest.
    > Czerwona kartka dla tego producenta. Nieprzydatny do niczego. Kicha.
    > Niby Bosch...
    > jagr

    Właśnie dzwoniłem do Boscha w Warszawie, ale nawet nie udało mi się rzeczowo
    porozmawiać. Arogancja. Szkoda, że nie oddałem urządzenia od razu po
    zakupie. Sam nowy nóż kosztuje w serwisie około 70,- zł. (mogą zamówić), ale
    nie mam gwarancji, że wada w tych nowych nożach jest usunięta i czy nie
    kupiłbym nowego, również z wadą.
    Chyba tego Boscha wywalę na śmietnik i będzie spokój.
    jagr

  • 13. Data: 2010-10-22 10:43:57
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Taaa, ja się uparłam na taką, co ma dwa metry wzrostu.

    moja jest troszke nizsza, okolo 180, 2 kolesi co ja przywiezli niezle sie
    nameczylo aby ja wniesc, bo wazy 120kg, a w opakowani jak ja wwozili do domu
    to oboma bokami tarla o framugi drzwi, balem sie ze ja rozpakowywac bede
    musial na klatce, aje jak juz pisalem nie zaluje

  • 14. Data: 2010-10-22 10:53:43
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > moja jest troszke nizsza, okolo 180, 2 kolesi co ja przywiezli niezle sie
    > nameczylo aby ja wniesc, bo wazy 120kg,

    Ha, to ja swoją na werandę wniosłam po schodach z kurierem;-) - lekka jest.
    Za to do kuchni, to już była ekwilibrystyka dwóch (przydałby się trzeci)
    silnych chłopów. Taki układ chałupy.
    J.

  • 15. Data: 2010-10-22 15:01:22
    Od: geyb <g...@g...pl>

    Czy sprawdził:
    - ilość / ciśnienie czynnika chłodzącego?
    - wydajność sprężarki?
    - drożność kapilary?
    Jeśli nie to zmień serwis. Chociaż po 3 wizytach serwisu faktycznie
    taniej będzie kupić nową :)

    g.

  • 16. Data: 2010-10-23 12:37:00
    Od: magda <m...@g...pl>

    nic nie sprawdzał, tylko na postawie moich uwag tak stwierdził.
    Powiedział, że tak się dzieje.
    może i serwis do d...
    sama nie wiem. w sumie to dalej woda zbiera się pod szufladą i przy niby
    zatkanym otworze osadza się zmrożony śnieg.

  • 17. Data: 2010-10-23 18:32:56
    Od: Baggins <b...@w...pl>

    W dniu 2010-10-23 14:37, magda pisze:
> [...]
    > sama nie wiem. w sumie to dalej woda zbiera się pod szufladą i przy niby
    > zatkanym otworze osadza się zmrożony śnieg.

    Mam to samo ze swoim Whirpoolem. Pomaga jedynie przestawienie termostatu
    na wyższą (tzn. cieplej) temperaturę.
    Poza tym po roku rdzawe zacieki od termostatu, i "przemrożona" izolacja
    w jednym miejscu objawiająca się bryłą lodu.
    Ogólnie po zmywarce (3 razy wymieniany programator) i kuchence Whirpoola
    (przepalone pole, 2 x wymiana sterownika)
    została mi jeszcze do wymiany ta lodówka i nigdy więcej Whirpoola.