  • 11. Data: 2017-08-09 11:18:18
    Temat: Re: jaka membrana na dach???
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 9 sierpnia 2017 11:13:20 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Prawie wszystko jest droższe. Najlepszym odnośnikiem cen jest jednak
    > allegro :-)

    Na szybko sprawdziłem papę - allegrowe ceny niewiele niższe (złotówka na
    metrze) więc rzeczywiście tutaj nie ma co wydziwiać :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2017-08-09 11:31:01
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 9 sierpnia 2017 11:18:19 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Na szybko sprawdziłem papę - allegrowe ceny niewiele niższe (złotówka na
    > metrze) więc rzeczywiście tutaj nie ma co wydziwiać :)

    A i w markecie, o dziwo, można się nieźle targować. Tylko trzeba
    mieć zajadłą teściową. Przy kupowaniu paneli PCV chyba z 10%
    zeszliśmy z i tak już atrakcyjnej ceny.

    L.

  • 13. Data: 2017-08-09 16:54:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 9 sierpnia 2017 10:52:49 UTC+2 użytkownik uciu napisał:

    > Zostane chyba przy membranie... 10tyś różnicy to sporo i za tyle mam już prąd i
    wode zrobioną...

    Bądż trendy.
    Daj osb+ papę a zamiast dachówek cały dach panelami FV pokryj;)
    Może jakieś dopłaty wycharczysz jeszcze;)
    Przez 5 lat będzie się zwracać a przez kolejne nascie/dziesiąt będziesz siedział w
    domu i zyski liczył.
    ;)