  • 1. Data: 2009-07-12 12:21:31
    Temat: jaka plyta OSB
    Od: rjka <r...@o...pl>

    potrzebuje przybic osb na poddaszu starego domu
    teraz sa legary pod legarami dechy na legarach dechy i na dechach glina.
    chce zebrac gline i przybic osb tylko nie wiem jakie plyty wybrac ?
    grubosc rodzaj. generalnie chce to zrobic jak najtaniej. poddasze nie
    bedzie na codzien uzytkowane jedynie do trzymania zbednych rzeczy wiec
    nie zalezy mi na idealnej rownosci i super estetyce. chce tylko zeby nie
    bylo tego syfu calego. doradzcie co wybrac zeby sie dalo po tym chodzic.

  • 2. Data: 2009-07-12 18:53:20
    Temat: Re: jaka plyta OSB
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

> [...]
    > zalezy mi na idealnej rownosci i super estetyce. chce tylko zeby nie bylo
    > tego syfu calego. doradzcie co wybrac zeby sie dalo po tym chodzic.

    To może, zamiast OSB bo to drogie, kupic zwykłe deski calowe.
    Metr sześcienny kosztuje chyba coś koło 400 zł.
    A z tego będziesz mieć 40m2 o grubości 2,5 cm.
    Płyty OSB są fajne ale drogie niestety.

  • 3. Data: 2009-07-12 19:05:04
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Metr sześcienny kosztuje chyba coś koło 400 zł.

    Ciekawe gdzie ?

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2009-07-12 19:32:05
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik "JKK" <j...@i...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ciekawe gdzie ?

    Chyba koło mnie :), okolice Oławy.
    2 lata temu drewno konstrukcyjne 700 zł/m3 a deski można było po 300,400
    zł/m3.
    Ale może się coś zmieniło.
    Aż z ciekawości jutor sprawdzę, bo w mojej okolicy jest chyba ze 6 tartaków.
    A sprawdziłem sobie w necie i mamy :
    http://www.allegro.pl/item648391049_deska_25_440_zlm
    3_tartak.html
    i myśle, że jak człowiek poszuka to za 400 zł kupi :).

    Pozdrawiam Michał

  • 5. Data: 2009-07-13 06:02:55
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Stolat" <c...@g...pl> wrote:
    > Chyba koło mnie :), okolice Oławy.

    A tak przy okazji, to gdzie dokładnie te okolice? bo ja też jestem z tych
    stron.

    --
    Bartek

  • 6. Data: 2009-07-13 07:52:58
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    > A tak przy okazji, to gdzie dokładnie te okolice? bo ja też jestem z tych
    > stron.

    Jelcz-Laskowice a dokładniej Chwałowice

    Pozdrawiam
    Michał

  • 7. Data: 2009-07-13 14:46:51
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Stolat" <c...@g...pl> wrote:
    > Jelcz-Laskowice a dokładniej Chwałowice

    A to raczej okolice Jelcza-Laskowic, swego czasu bardziej znanego miasta niż
    Oława :)
    Ja jestem po drugiej strony Odry - Stanowice.

    --
    Bartek

  • 8. Data: 2009-07-13 20:18:59
    Od: jacek_placek_01 <k...@p...pl>

    Jesli to będzie użytkowe poddasze nad tym stropem pod żadnym pozorem nie
    usuwaj gliny a nawet napraw nową gliną braki jakie mogą być :)
    nic tak dobrze nie tłumi dzwieku jak właśnie ta masa gliny.
    Ja zdążyłem usunąć w jednym pokoju i wsadzić tam wełnę mineralną. Na
    szczęście szybko się zorientowałem jakie to dziadosko przepuszczalne dla
    dźwięku i w pozostałych 2 pokojach naprawiłem starą glinę i tam nie
    słychać jak w salonie na parterze słucham nawet dość głośno muzyki

  • 9. Data: 2009-07-14 21:53:54
    Od: rjka <r...@o...pl>

    jacek_placek_01 pisze:
> [...]
    > dźwięku i w pozostałych 2 pokojach naprawiłem starą glinę i tam nie
    > słychać jak w salonie na parterze słucham nawet dość głośno muzyki

    druga funkcja tej gliny byla zapewne ochrona przeciwpozarowa ale chce
    tam zrobic magazyn i ostoje rzeczy nieuzywanych a nie jako poddasze
    uzytkowe. dach jest bardzo nisko wiec nie mam za bardzo manewru zeby
    robic podloge jeszcze nad ta glina poza tym ona jest sucha i strasznie
    syfi. i jeszcze w dodatku jej ubytki sa juz znaczne :)

  • 10. Data: 2009-07-15 00:08:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Stolat pisze:

    > Chyba koło mnie :), okolice Oławy.
    > 2 lata temu drewno konstrukcyjne 700 zł/m3 a deski można było po 300,400
    > zł/m3.
    > Ale może się coś zmieniło.

    Wiesz, dwa-trzy lata temu to ziemię w mojej okolicy można było kupić 4x
    taniej ;->