  • 1. Data: 2009-07-11 13:39:49
    Temat: nie polecam firmy Tynk-bud
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Ich wypociny można zobaczyć tutaj
    http://www.budowa.pc-net.pl/tynkbud.htm

  • 2. Data: 2009-07-11 13:53:15
    Temat: Re: nie polecam firmy Tynk-bud
    Od: "Artur Miller" <a...@b...org>

    "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote in message
    news:h3a4pv$i7m$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Ich wypociny można zobaczyć tutaj
    > http://www.budowa.pc-net.pl/tynkbud.htm

    moze zrób te fotki czymś sensowniejszym, bo na tych to nawet poziomica jest
    bananowa :)

    @

  • 3. Data: 2009-07-11 14:18:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Rafał wrote:
    > Ich wypociny można zobaczyć tutaj
    > http://www.budowa.pc-net.pl/tynkbud.htm

    a co niby prokurator ma do tego? :)

    co masz wpisane w umowie?

    to jest sprawa cywilna a nie karna.

  • 4. Data: 2009-07-11 14:40:34
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    w umowie mam odsetki jeśli nie skończą do jakiegoś dnia
    i wg umowy o te odsetki moge walczyć bo do dzisiaj nie skończyli
    wg prawa nie musi byc sądu i rozprawy tylko jest to załatwiane nakazowo - ja
    składam skarge a oni dostają wyrok nakazowy i polecenie zapłaty
    do tego odszkodowanie za zmarnowy materiał i czas

  • 5. Data: 2009-07-11 14:46:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Rafał wrote:
> [...]
    > nakazowo - ja składam skarge a oni dostają wyrok nakazowy i polecenie
    > zapłaty do tego odszkodowanie za zmarnowy materiał i czas

    no ale nie lecisz z tym do prokuratora tylko do sądu, bo wbrew pozorm
    rozprawa jest tylko niejawna która zatwierdza nakazówkę, a wtedy klient się
    odwoła i będzie zwykła sprawa cywilna. Jedyne co zaoszczędzasz to koszty
    wniesienia sprawy.

    w trybie nakazowym możesz chyba kary umowne tylko dostać. Odszkodowanie to
    chyba tylko w normalnym postępowaniu cywilnym.

  • 6. Data: 2009-07-11 14:56:41
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

> [...]
    > ja składam skarge a oni dostają wyrok nakazowy i polecenie zapłaty
    > do tego odszkodowanie za zmarnowy materiał i czas

    Następnym razem dopisz punkty w umowie, że wykonawca oświadcza, że posiada
    udokumentowane kwalifikacje zawodowe, stosowne do przyjętego zlecenia. W
    razie czego będzie oszustwo, coś jak poświadczenie nieprawdy. Jak nie miał
    kwalifikacji zawodowych, a przyjął zlecenie to jest zwykłym oszustem.

  • 7. Data: 2009-07-11 14:57:40
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    > a co niby prokurator ma do tego? :)
    >
    > co masz wpisane w umowie?
    >
    > to jest sprawa cywilna a nie karna.

    Kiedy wreszcie będą egzaminy Państwowe dla wykonawców z branży usług
    budowlanych?

  • 8. Data: 2009-07-11 15:01:02
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote in message

    http://www.budowa.pc-net.pl/images/tynkbud/2.jpg

    Na tej ściance na wprost. Piąty kafel licząc od podłogi, pierwsza kolumna
    kafli. Wystaje kafel, jest źle położony w stosunku do tych po prawej.
    Widzicie to ? :-)
    Tak sie w szaletach kładło za Gierka.

  • 9. Data: 2009-07-11 15:43:37
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > Kiedy wreszcie będą egzaminy Państwowe dla wykonawców z branży usług
    > budowlanych?

    najgłupszy pomysł jaki słyszałem...
    myślisz, że zdanie takiego egzaminu poza wyższą ceną coś Ci zagwarantuje?

  • 10. Data: 2009-07-11 16:06:07
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "gasper" <n...@m...pl> wrote in message news:h3abve$stl$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > najgłupszy pomysł jaki słyszałem...
    > myślisz, że zdanie takiego egzaminu poza wyższą ceną coś Ci zagwarantuje?
    Tak zagwarantuje. Będzie się tych właścicieli firm i ich robotników
    egzaminować do bólu co roku, z teorii, meteriałów i z praktyki. Trzydniowy
    egzamin raz do roku, po 8 godzin dziennie z kilku przedmiotów.
    Jeszcze bym dodał prawo karne za wykonywanie usług bez uprawnień i
    instytucję opinii inwestorów lub choćby książkę z wpisami inwestorów.
    Za brak wpisów brak certyfikatu za fałszywe wpisy wiadomo.