  • 1. Data: 2009-07-10 16:08:08
    Temat: Jak wykończyć narożnik flizówką
    Od: " bolekprostousty" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,mam do zrobienia ściane i narożnik który chciałbym wykończyc flizówką
    ale nie wiem jak ją zamocować i jak przyklejać kafelki żeby ładnie i równo
    zachodziły na flizówkę.Proszę o doba rade.Dziękuję

  • 2. Data: 2009-07-11 20:12:42
    Temat: Re: Jak wykończyć narożnik flizówką
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    bolekprostousty pisze:

    wykończyc flizówką

    A ja cały czas byłem przekonany, że na tej grupie obowiązuje język
    polski :-))).

    Może mi ktoś wyjaśni, co to takiego... 'FLIZÓWKA' ???, bo ja prosty
    chłop z małego miasteczka jestem...
    :-D.

    pozdrawiam
    roberci-us

  • 3. Data: 2009-07-12 09:33:20
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Może mi ktoś wyjaśni, co to takiego... 'FLIZÓWKA' ???, bo ja
    > prosty
    > chłop z małego miasteczka jestem...
    > :-D.

    Flizówka to taki winkiel do flizów jest ;->

    J.

  • 4. Data: 2009-07-12 13:45:45
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    > bolekprostousty pisze:
    >
    > wykończyc flizówką
    >
    > A ja cały czas byłem przekonany, że na tej grupie obowiązuje język
    > polski :-))).

    Pewnie chodzi o małe flizy...

    > Może mi ktoś wyjaśni, co to takiego... 'FLIZÓWKA' ???, bo ja prosty
    > chłop z małego miasteczka jestem...
    > :-D.

    E tam. Markety w Krakowie nauczyły się nie używać słowa "glazura" to i ty się
    dostosujesz.

  • 5. Data: 2009-07-12 14:44:39
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Flizówka to taki winkiel do flizów jest ;->

    Who is fliz? :-)

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2009-07-12 19:48:27
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Maniek4 <b...@w...pl> wrote:

    > Who is fliz? :-)

    Kind of glaze, but only in Galicja ;-)

    J.

  • 7. Data: 2009-07-13 17:23:05
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    William Bonawentura pisze:

    > E tam. Markety w Krakowie nauczyły się nie używać słowa "glazura" to i ty się
    dostosujesz.

    Hehehe :-))) Przez całe siedem lat mieszkałem w Krakowie i wiem, że oni
    mimo, że biorą te swoje nazwy 'niewiadomoskąd', to i tak uważają, że
    'ich polski' to prawdziwy polski :-DDD.

    Idą na przykład na nogach na pole, a potem pytają: 'na ile ta
    kiełbasa'... :-DDD

    Kafelki to dla nich flizy, a fartuch - chałat, smoczek - cumel... itd
    itp..., ale mówią po polsku :-DDD.

    pozdrawiam
    robercik-us

  • 8. Data: 2009-07-13 17:32:25
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "robercik-us" <r...@p...onet.pl> wrote in message

    > Hehehe :-))) Przez całe siedem lat mieszkałem w Krakowie i wiem, że oni
    > mimo, że biorą te swoje nazwy 'niewiadomoskąd', to i tak uważają, że 'ich
    > polski' to prawdziwy polski :-DDD.

    To wieśniaki :-) Oni zaciągają gwarą, a nie językiem Polskim :-)

  • 9. Data: 2009-07-13 18:42:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "robercik-us" <r...@p...onet.pl> wrote in message

    > To wieśniaki :-) Oni zaciągają gwarą, a nie językiem Polskim :-)

    jak widać ty tak generalnie bardzo szanujesz innych, pewnie w czworakach cię
    tego nauczyli. :)

  • 10. Data: 2009-07-13 18:50:47
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > To wieśniaki :-) Oni zaciągają gwarą, a nie językiem Polskim :-)

    Nie wiesniaki tylko ludzie nie z miasta.

    Pozdro.. TK