  • 1. Data: 2009-07-10 09:26:48
    Temat: jaka wełna
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

    Jakiej firmy i jaki produkt między krokwie (u mnie 16cm) i pod krokwie ?
    qaz

  • 2. Data: 2009-07-10 10:40:11
    Temat: Re: jaka wełna
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    qaz pisze:
    > Jakiej firmy i jaki produkt między krokwie (u mnie 16cm) i pod krokwie ?

    Ja mam Rockwool Toprock i Superrock

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 3. Data: 2009-07-10 11:56:35
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "qaz" <q...@w...pl> wrote in message
    > Jakiej firmy i jaki produkt między krokwie (u mnie 16cm) i pod krokwie ?
    > qaz

    Deskowany czy nie ?

  • 4. Data: 2009-07-10 12:04:17
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    kiki pisze:

    > Deskowany czy nie ?

    A jakie to ma znaczenie przy wyborze producenta welny?

  • 5. Data: 2009-07-10 12:29:44
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> wrote in message

    > A jakie to ma znaczenie przy wyborze producenta welny?

    Ma takie, że autor jeszcze nie wie, że tu może popełnić błędy. jaka wełna to
    małe znaczenia ale ważniejsze pytanie jest JAK więc bym mu odpowiedział tyle
    i tyle cm wełny najtańszej.

  • 6. Data: 2009-07-10 12:31:19
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    kiki pisze:

    > Ma takie, że autor jeszcze nie wie, że tu może popełnić błędy. jaka wełna to
    > małe znaczenia ale ważniejsze pytanie jest JAK więc bym mu odpowiedział tyle
    > i tyle cm wełny najtańszej.

    Kiki.. ale on pyta jaka a nie jak :) Nie uszczęśliwiaj wszystkich na siłę :)

  • 7. Data: 2009-07-10 12:33:22
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    > Kiki.. ale on pyta jaka a nie jak :) Nie uszczęśliwiaj wszystkich na siłę
    > :)

    staram sie wyprzedzić kolejne etapy :-)

  • 8. Data: 2009-07-10 13:49:13
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    On 10 Lip, 11:26, "qaz" <q...@w...pl> wrote:
    > Jakiej firmy i jaki produkt między krokwie (u mnie 16cm)  i pod krokwie ?
    > qaz

    Ja mam isovera SuperMata. Moim zdaniem wełna jest bardzo OK, jest na
    tyle sprężysta że nie można jej dawać na zgięcia (np połączenie dachu
    skośnego z płaskim) i trzeba ją ciąć pod kątem, za to jest pewność że
    dobrze trzyma sie pomiędzy krokwiami bez podtrzymywania drutem czy
    sznurkiem ( u nie tak wisiała kilka miesięcy) nawet do szerekości
    powyżej 70 cm.
    Nie mam porównania do Rockwool'a wiec może też jest OK.

    Pzdr
    QbaB

  • 9. Data: 2009-07-11 06:44:21
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

    Użytkownik "qaz" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jakiej firmy i jaki produkt między krokwie (u mnie 16cm) i pod krokwie ?
    > qaz

    Steico. Nie gryzie i nie jest rakotworcza :) Ładnie sie układa i nie traci
    swoich wlasciwosci jak namoknie

    pozdr

  • 10. Data: 2009-07-11 07:43:03
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Adam" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "qaz" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Steico. Nie gryzie i nie jest rakotworcza :) Ładnie sie układa i nie traci
    > swoich wlasciwosci jak namoknie
    >
    > pozdr

    Ursa;)