  • 1. Data: 2009-07-09 20:15:09
    Temat: płytka elewacyjna piaskowiec
    Od: "emyo" <e...@o...pl>

    Witam
    Poszukuje w ofertach sprzedaży płytki elewacyjnej, prawdopodobnie jest
    wykonana z piaskowca lub gresu. Widziałem taką w McDonald's w Gdańsku
    (wewnątrz lokalu), jasny kolor piaskowca, nieregularne rozmiary w kształcie
    podłużnych prostokątów montowane do ściany na klej. Między płytkami zostawia
    się ok. 2-3 mm przerwy tak jakby fugę ale bez wypełnienia. Grubość podobna
    jak w przypadku tradycyjnej płytki, może trochę grubsza. Bardzo strojna i
    nowoczesna. Nie jest to na pewno Roma Shara ani nic z tych rzeczy. Jeśli
    ktoś widział coś takiego w internecie to proszę o linki do ofert.

    Pozdr

    4229 (20090709) __________

  • 2. Data: 2009-07-09 21:52:18
    Temat: Re: płytka elewacyjna piaskowiec
    Od: Tomasz Kałużny <v...@o...pl>

    Użytkownik "emyo" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Poszukuje w ofertach sprzedaży płytki elewacyjnej, prawdopodobnie jest
    > wykonana z piaskowca lub gresu. Widziałem taką w McDonald's w Gdańsku

    Cos takiego?

    http://www.roben.pl/34112.xml?param=picture_7

    Pozdrawiam, Tomek.

  • 3. Data: 2009-07-10 08:24:13
    Od: "emyo" <e...@o...pl>

    > Cos takiego?
    >
    > http://www.roben.pl/34112.xml?param=picture_7
    nie. jak już napisałem wcześniej płytka ma róże rozmiary powiedzmy 15x150,
    40x150 (bardziej podłużna niż cegła) itp. Montowana na fuge bez wypełnienia

    pozdr

    4230 (20090710) __________

  • 4. Data: 2009-07-10 10:18:56
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    Może popytaj u kamieniarzy?

    --
    Mariusz

  • 5. Data: 2009-07-10 11:51:47
    Od: "emyo" <e...@o...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@n...net> napisał w wiadomości
    > Może popytaj u kamieniarzy?

    to raczej jest robione seryjnie, a nie ręcznie

    4230 (20090710) __________