  • 1. Data: 2009-07-09 15:45:54
    Temat: płotki śniegowe - montaż po ułożeniu dachówki
    Od: "_chab_" <w...@w...pl>

    Witam,

    Będę musiał prawdopodobnie założyć płotki śniegowe.
    Dach już pokryty dachówką Marsylką. Myślałem o takich płotkach:
    http://www.dachyonline.pl/index.php?p539,zestaw-prze
    ciwsniegowy-2000-do-dachowek-zakladkowych
    Czy coś takiego da się założyć w tej chwili, czy jest już za późno i trzeba
    by było rozbierać pół dachu?
    Może ktoś ma doświadczenie w zakładaniu płotków na gotowej dachówce i może
    podać jakieś przydatne informacje?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-07-09 15:59:31
    Temat: Re: płotki śniegowe - montaż po ułożeniu dachówki
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "_chab_" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Może ktoś ma doświadczenie w zakładaniu płotków na gotowej dachówce i może
    > podać jakieś przydatne informacje?

    Na S-ówce zakładali mi później
    i nie było z tym jakichś strasznych problemów.

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2009-07-10 19:04:36
    Od: "_chab_" <w...@w...pl>

    > Na S-ówce zakładali mi później
    > i nie było z tym jakichś strasznych problemów.

    To może teraz bardziej szczegółowe pytanie:
    Czy haki montażowe pasowały od razu do dachówki i nie trzeba było ich
    przeginać? Były dodatkowo przybijane? czy swobodnie?

  • 4. Data: 2009-07-11 09:13:18
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    > Czy haki montażowe pasowały od razu do dachówki i nie trzeba było ich
    > przeginać?

    Były kupione odpowiednie do danej dachówki,
    przy czym S-ówka ma dość duże "wygięcia"
    tak, że mieszczą się swobodnie.

    > Były dodatkowo przybijane?

    Oczywiście - inaczej by całość zjechała
    razem ze śniegiem - przynajmniej w tym rozwiązaniu
    (mają otwory na gwoździe).

    Pzdr

    JKK