  • 1. Data: 2009-07-09 13:29:08
    Temat: maszynka do ceramiki
    Od: " bolekprostousty" <b...@W...gazeta.pl>

    dzień dobry mam takie pytanie-chce kupić maszynkędo przecinania płytek
    ceramicznych i nie wiem czym sie kierować .niektóre mają miększe nożyki do cię
    cia a inne mniejsze.od czego to zalezy.mam do uciecia płytki 10x10 25x30 i
    terakota33x33 i czy moge jedna maszynka przeciąć iczy musze w zaleznosci od
    wielkości płytek zmieniac ostrze?

  • 2. Data: 2009-07-09 15:11:09
    Temat: Re: maszynka do ceramiki
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    kup w jakimś markecie.
    ważnę by była w miare masywna i na łożyskach/ jedną spokojnie utniesz każde
    płytki.

    Wielkość zalezy jaką maksymalnie płytkę będziesz chciał ciąć. Ostrz nie
    trzeba wymieniać.

    Ja za mją płaciłem ok 100 kilka lat temu i zrobiłem nią płytki w całym domu
    z tarasem plus całe mieszkanie i nie widać jakichś wielkich oznak zużycia.

    --
    ---
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-07-10 06:42:47
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    bolekprostousty said the following on 09.07.2009 15:29:
> [...]
    > terakota33x33 i czy moge jedna maszynka przeciąć iczy musze w zaleznosci od

    Jednym ostrzem oblecisz wszystkie. Tylko kup dobra maszynke, np polska
    walmer.
    Oczywiscie tanim topexem tez potniesz, ale jakosc ciecia moze byc gorsza.
    S.