  • 1. Data: 2009-07-09 07:50:13
    Temat: karcher - jaki kupic ?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    Hej!

    Wiem ze w zeszlym roku byl podobny watek ale wyszly rozne dziwne nowe
    modele :)

    Musze kupic karchera do domowych zastosowan - do mycia samochodow (w
    tym jednego terenowego ktory czasem jest po pachy w blocie / twardej
    glinie), podjazdu z kostki brukowej, splukania dachu :)) i tym
    podobnych rzeczy :) Co byscie polecali - na co zwracac uwage ? Nie
    chce wydac za duzo.. 600-700 pln to mysle gorna granica.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 2. Data: 2009-07-09 08:41:14
    Temat: Re: karcher - jaki kupic ?
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    Adam Szendzielorz pisze:
> [...]
    > podobnych rzeczy :) Co byscie polecali - na co zwracac uwage ? Nie
    > chce wydac za duzo.. 600-700 pln to mysle gorna granica.

    Biora;c pod uwage; z.e najtan'sza "marketowa" myjka kosztuje oko?o 180z? i
    ma 2 lata gwarancji zastanów sie czy warto wydawac' 600z? na cos' z
    napisem Karcher czy Bosch które to urza;dzenie jest dok?adnie tym samym
    jakos'ciowo produktem typu 'plastik-fantastik".

  • 3. Data: 2009-07-09 08:48:46
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > chce wydac za duzo.. 600-700 pln to mysle gorna granica.

    No to raczej zapomnij o Karcherze, chyba ze ten marketowy za jakies 200zl,
    ktorego nikt inny nie chce sprzedawac.

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2009-07-09 08:52:19
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uzytkownik "lleeoo" <l...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    >Karcher czy Bosch które to urza;dzenie jest dok?adnie tym samym jakos'ciowo

    Ale probowales, czy tak Ci sie wydaje?? Sadzac po wnioskach tego co piszesz
    to nie probowales a mozesz kogos wprowadzic w blad.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2009-07-09 09:06:48
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    Maniek4 pisze:

    > Ale probowales, czy tak Ci sie wydaje?? Sadzac po wnioskach tego co piszesz
    > to nie probowales a mozesz kogos wprowadzic w blad.
    >
    > Pozdro.. TK

    Zbyt pochopnie wyciągasz wnioski, Karcher K2 czyli najzwyklejszy ale ze
    zbiornikiem na płyn i dodatkowymi lancami kosztował +-600zł przeżył 2,5
    roku naprawa nieopłacalna jego następca z marketu za 190zł ze
    zbiornikiem na płyn działa do dziś czyli już 2 lata. Użytkowanie typowe
    (mycie auta, płytek czy klinkieru)

  • 6. Data: 2009-07-09 09:08:32
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    Maniek4 pisze:
    > Uzytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> napisal w wiadomosci

    > No to raczej zapomnij o Karcherze, chyba ze ten marketowy za jakies 200zl,
    > ktorego nikt inny nie chce sprzedawac.
    >
    > Pozdro.. TK

    Tu się mylisz seria K2 z dodatkami właśnie tyle kosztuje ewentualnie
    najprostsza K3. Ale jak już pisałem moim zdaniem nie warto przepłacać

  • 7. Data: 2009-07-09 09:16:26
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "lleeoo" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >na płyn działa do dziś czyli już 2 lata. Użytkowanie typowe (mycie auta,

    I nie zauwazyles zadnej roznicy w wydajnosci, cisnieniu itp.??
    Probowalem wielu myjek, wiekszosc z nich ma napisane te same parametry, ale
    Karcher to jakby inna bajka. Porownanie jakiej kolwiek marketowej do
    pierwszego z brzegu Karchera oprocz tej najtanszej nie sposob po prostu nie
    zauwazyc roznicy. Co do trwalosci myjek Karchera, to nie mam z tym problemu
    od lat, no ale oczywiscie Twoja mogla sie zepsuc. Wszystko sie psuje. Mam
    natomiast problemy z tanimi myjkami. Jedna nie dzialala od poczatku, inna
    nie przezyla miesiaca, jeszcze inne chodza 4 lata, ale lance sie normalnie
    rozrywaja. Jak go nie kijem to pala.

    Pozdro.. TK

  • 8. Data: 2009-07-09 09:26:45
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    >Tu się mylisz seria K2 z dodatkami właśnie tyle kosztuje ewentualnie
    >najprostsza K3. Ale jak już pisałem moim zdaniem nie warto przepłacać

    Kolega Adam pytal o myjki jakie polacamy do 600-700zl. Jak na moj gust to za
    malo zeby kupic dobra myjke. Przyzwoita owszem, ale nie dobra. Szczerze to
    nie wiem nic o Karcherach serii K2, K3. Najgorsza z jaka mialem przyjemnosc
    to K5.20, kosztowala 890zl. Dzis jest wycofana i zastapiona modelem K5.55 z
    dlugim wezem o ile pamietam w cenie do niedawna 999zl. Zaczely sie obnizki
    ogolnie po szale z poczatku roku i moze cena tej myjki spadnie. Ta seria
    jest naprawde godna polecenia, wiekszosc elementow ma takie jak w seriach
    profesjonalnych tzn. zeliwne pompy i takie tam. Roznicy w korzystaniu trudno
    nie zauwazyc i chodzi to dlugie lata. Wiec jesli chodzi o Karchera to ja
    polecal bym serie K5.xx, tanszych nie polecam w ogole i moze lepiej jak
    piszesz kupic byle co z dluga gwarancja o ile komus takie parametry
    wystarczaja.

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2009-07-09 10:25:12
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

> [...]
    > polecam w ogole i moze lepiej jak piszesz kupic byle co z dluga gwarancja
    > o ile komus takie parametry wystarczaja.

    Slusznie prawisz. Korzystam m.in. z K5.20 od okolo 10 lat dosc intensywnie,
    nawet na dosc pokaznych robotach wysokosciowych np. do mycia elewacji
    budynkow. Ma przyzwoite parametry i jest lekka. Podstawa to metalowa pompa,
    ponizej tego w nic bym nie inwestowal. Myjki za 200-300zl to plastikowy
    zlom.

    sz.

    4227 (20090709) __________

  • 10. Data: 2009-07-09 10:46:32
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    szufla pisze:

> [...]
    > ponizej tego w nic bym nie inwestowal. Myjki za 200-300zl to plastikowy

    Ja jebe ludzie!!
    On napisał, ze raz na jakiś czas auto chce umyć czy tam chodnik!

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...