  • 1. Data: 2009-07-09 18:29:36
    Temat: Harmonogram prac
    Od: "Pawel Dabrowski" <p...@v...pl>

    Witam,
    Do wykończenia domu brakuje:
    - okien
    - chudego betonu
    - posadzek
    - tynków
    - wszystkich instalacji(elektryka, wod-kan, gaz, podłogówka, piec
    gazowy)
    - ocieplenia + elewacji
    Pierwszy miał być elektryk(znajomy) i tu pojawił się problem - nie ma go
    do końca miesiąca.
    Jak teraz rozplanować prace, żeby nie było większych konfliktów między
    ekipami i żeby nie stracić tego miesiąca?
    Chodzi mi o jak najszybsze zakończenie.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2009-07-09 18:32:33
    Temat: Re: Harmonogram prac
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Pawel Dabrowski pisze:
> [...]
    > Jak teraz rozplanować prace, żeby nie było większych konfliktów między
    > ekipami i żeby nie stracić tego miesiąca?

    No to dobrze ze go nie ma.
    - Lej chudziaka.
    - okna
    - elektryk
    - wod kan gaz co
    - tynki
    - posadzki

    SUSZYC CHATE DLUUGO I SOLIDNIE

    - ocieplenie zew. elewacja

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 3. Data: 2009-07-09 20:21:38
    Od: "Pawel Dabrowski" <p...@v...pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał

    > SUSZYC CHATE DLUUGO I SOLIDNIE

    No właśnie. Czy wytarczy jakieś 3 tyg. na wysuszenie chudziaka i 3 - 4
    tyg. na wysuszenie posadzki?
    Na chudziaka ma iść styropian i podłogówka, a na posadzkę płytki, także
    raczej szczelne pokrycia.

    Pzdr
    Paweł

  • 4. Data: 2009-07-10 07:49:54
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Pawel Dabrowski pisze:

    > No właśnie. Czy wytarczy jakieś 3 tyg. na wysuszenie chudziaka i 3 - 4
    > tyg. na wysuszenie posadzki?
    > Na chudziaka ma iść styropian i podłogówka, a na posadzkę płytki, także
    > raczej szczelne pokrycia.

    Nie wiem czy wystarczy...
    Mi np tynki maszynowe gipsowe schly od sierpnia do listopada...

  • 5. Data: 2009-07-10 09:28:49
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    On 9 Lip, 20:32, RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> wrote:

    > No to dobrze ze go nie ma.
    > - Lej chudziaka.
    > - okna
    > - elektryk
    > - wod kan gaz co
    > - tynki
    > - posadzki
    >
    > SUSZYC CHATE DLUUGO I SOLIDNIE
    >
    > - ocieplenie zew. elewacja

    Potwierdzam
    U mnie była podobna kolejnośc z tym że okna i chudziaka miałem
    zrobione w zeszłym roku.
    Później elektryk w listopadzie, ocieplenie poddasza w styczniu, tynki
    w lutym. Hydraulika i posadzki w marcu.
    Ocieplenie styropianem w maju. Sufity na poddaszu do dziś. Od
    poniedziałku gładzie. Później płytki. Schody. Później podłogi
    drewniane lub panelowe, drzwi wewnętrzne, malowanie, meble (w między
    czasie gdzies montaż osprzętu elektrycznego).
    No i to juz prawie wszystko.

    Pzdr
    QbaB

  • 6. Data: 2009-07-10 11:41:55
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    > No to dobrze ze go nie ma.
    > - Lej chudziaka.
    > - okna
    > - elektryk
    > - wod kan gaz co
    > - tynki
    > - posadzki
    >
    > SUSZYC CHATE DLUUGO I SOLIDNIE
    >
    > - ocieplenie zew. elewacja

    ja bym odwrócił wod/kan/gaz/co z tynkami
    tynkarze przykryją elektrykę a nie poniszczą rurek stawiając rusztowania
    te kilka razy po kilkanaście cm na ścianie można podkuć i potem
    zaszpachlować

    pzdr
    Piotr

  • 7. Data: 2009-07-10 12:07:20
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    P.H. pisze:

    > ja bym odwrócił wod/kan/gaz/co z tynkami
    > tynkarze przykryją elektrykę a nie poniszczą rurek stawiając rusztowania
    > te kilka razy po kilkanaście cm na ścianie można podkuć i potem
    > zaszpachlować

    Ja bym nie odwracal. Przeciez jest cala masa rur do schowania w scianach.
    Jedyne co wazne to rozwijanie podlogowki juz po tynkach a przed wylewkami.

  • 8. Data: 2009-07-10 12:33:23
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości

    > Ja bym nie odwracal. Przeciez jest cala masa rur do schowania w scianach.
    > Jedyne co wazne to rozwijanie podlogowki juz po tynkach a przed wylewkami.

    np które? :)
    gaz musi iść na zewnątrz
    wodę i c.o. puszczasz podłogą i faktycznie wyprowadzasz ścianami - dla
    kaloryferów jest to kilkanaście cm w górę, dla wody wyżej ale i tak w 99,9%
    potem przykrywasz to kaflami lub szafkami kuchennymi. kwestia pionów
    kanalizacyjnych - u mnie jeden będzie zabudowany kartongipsem a drugi
    prawdopodobnie schowa się w małej wnęce między kominem a ścianką

    pzdr
    Piotr

  • 9. Data: 2009-07-10 15:23:13
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "Pawel Dabrowski" <p...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał

    > No właśnie. Czy wytarczy jakieś 3 tyg. na wysuszenie chudziaka i 3 - 4
    > tyg. na wysuszenie posadzki?

    Na razie mamy od 3 miesięcy wilgotnosć 80-90% i nic nie schnie.

    > Na chudziaka ma iść styropian i podłogówka, a na posadzkę płytki, także
    > raczej szczelne pokrycia.

    Radzę w przyszłym roku to zrobić...

  • 10. Data: 2009-07-11 10:22:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    P.H. wrote:

    > ja bym odwrócił wod/kan/gaz/co z tynkami
    > tynkarze przykryją elektrykę a nie poniszczą rurek stawiając
    > rusztowania te kilka razy po kilkanaście cm na ścianie można podkuć i
    > potem zaszpachlować

    też tak zwykle zalecam. ponadto odpada problem potopionych podejść do
    przyborów.