  • 1. Data: 2009-07-10 12:07:40
    Temat: wykańczanie GK akrylem
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    tak jak poradził mi gość od wykończeń wszystkie narozniki miałem pociągnąć
    akrylem bo na gipsie mówił że pęknięcia bardzo widać a pękać musi :)
    ale do rzeczy ...
    ładnie paluszkie akryl rozprowadziłem i niby ok ale wszedzie gdzie było za
    dużo to rozmazało sie po gipsie.
    I teraz jak od razy z gipsu ścieram to sie miesza z gipsem i bryli a jak
    poczekałem aż wyschnie to teraz zetrzeć sie nie da a jak zrywam to z gipsem
    :)
    pomocy :)

  • 2. Data: 2009-07-10 12:47:43
    Temat: Re: wykańczanie GK akrylem
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    Rafał said the following on 10.07.2009 14:07:
> [...]
    > poczekałem aż wyschnie to teraz zetrzeć sie nie da a jak zrywam to z gipsem

    Daj sobie spokoj z akrylem, akryl uzyj na polaczenia elastyczne np.
    laczenie sciany z sufitem.
    Na spoinowanie uzyj knauf uniflott albo rigips vario + fizeline
    S.

  • 3. Data: 2009-07-10 13:30:58
    Od: "Rafal" <a...@c...nospam.pl>

    akryl uzyj na polaczenia elastyczne np.
    laczenie sciany z sufitem.

    ok ale wlasnie to sobie zapaskudzilem :)

  • 4. Data: 2009-07-10 15:08:53
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Rafal" <a...@c...nospam.pl> wrote:
    > akryl uzyj na polaczenia elastyczne np.
    > laczenie sciany z sufitem.
    >

    > ok ale wlasnie to sobie zapaskudzilem :)

    Ale jak to zapaskudziłeś?
    Ja robię to tak: przed montażem płyt oklejam ścianę taśmą malarską tuż przy
    profilu. Po zamontowaniu płyt i zagruntowaniu krawędzi, wypełniam szczelinę
    uniflottem, następnie nakładam cieniutką warstwę gładzi. Odcinam ostrym
    nożykiem taśmę i nakładam akryl. Rozciągam palcem i jest gitara.

    --
    Bartek

  • 5. Data: 2009-07-10 22:39:26
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > ostrym nożykiem taśmę i nakładam akryl. Rozciągam palcem i jest gitara.

    A ta tasma zostajaca na scianie ma tworzyc warstwe nieprzyklejalna dla
    uniflota?? Chodzi o dylatowanie polaczen, czy jest w tym jakas wieksza
    tajemnica??

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2009-07-11 06:41:25
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    jak wygładzałem palcem to większość rozmazała sie po scianie i suficie

  • 7. Data: 2009-07-11 20:45:00
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > jak wygładzałem palcem to większość rozmazała sie po scianie i suficie

    no bo to trza umić panie.......
    --
    Jackare

  • 8. Data: 2009-07-11 21:27:47
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > A ta tasma zostajaca na scianie ma tworzyc warstwe nieprzyklejalna dla
    > uniflota?? Chodzi o dylatowanie polaczen, czy jest w tym jakas wieksza
    > tajemnica??

    Dokładnie, chodzi o to, żeby uniflott nie przykleił się do ściany. W razie
    jakiegoś naprężenia, na pewno pękłby w miejscu, które by mi się nie
    spodobało. A tak, zawsze "puści" na taśmie.

    --
    Bartek