  • 1. Data: 2009-07-10 07:46:37
    Temat: Czym zasłonić wnękę?
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Witam,

    Jest sobie taka oto wnęka:
    http://picasaweb.google.com/dominik.alaszewski/Wneka
    #

    Ma być zasłonięta. Pytanie: czym?

    Trwała zabudowa odpada, w środku jest gazomierz oraz
    wodomierze (poniżej dolnej, wyjmowanej półki).

    Myślałem nad:

    - zwykła zwijana roleta (jak okienna, jeno mocowana do
    ściany).
    Wady- prawa krawędź nie dojdzie do samej ściany
    ze względu na mocowanie (aczkolwiek dzięki płytkom szczelina
    nieco się zmniejszy).
    Zalety: tania, prosta, dobrze zasłoni.

    - roleta bambusowa, ze zwinięciem od dołu
    (coś około tego- przykładowo:
    http://www.allegro.pl/item682744232_roleta_zaluzja_b
    ambusowa_dd15_60x165cm_promocja.html)
    Wady: bardziej niewygodne zwijanie no i wałek u dołu- może
    być problem z przeciskaniem go między ścianą a szafką.
    Może trochę prześwitywać.
    Zalety: tanie, proste, bez szczeliny od ściany.

    - roleta w kasecie
    Raczej odpada ze względu na problemy z mocowaniem
    (wewnątrz nierówna ściana od lewej, na zewnątrz nie ma
    z lewej jednej płaszczyzny- płytki).

    - żaluzja raczej odpada (żonie się nie podoba), ewentualnie
    uszłaby żaluzja harmonijkowa (choć trochę boję się o trwałość).

    Skłaniam się raczej do zwijanej rolety, ale może przegapiłem
    inne ciekawe rozwiązania?

    Aha, że wnętrze wnęki brzydkie i nie pomalowane- wiem.
    Szafki kuchenne do wymiany- wiem, będą wymienione :-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 2. Data: 2009-07-13 12:39:11
    Temat: Re: Czym zasłonić wnękę?
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Fri, 10 Jul 2009 09:46:37 +0200, Dominik & Co napisał(a):
    > Szafki kuchenne do wymiany- wiem, będą wymienione :-)
    No to masz problem z głowy. Część bliżej ściany na sztywno zatkać płytą
    meblową a tę z przodu zrobić otwieraną.
    Ewentualnie tutaj walnąć jakąś większą szafkę i dostęp do wnęki z szafki.
    Oczywiście należy zapewnić wentylację skoro jest tam gaz.

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

    Twój komputer też może być wolontariuszem! http://zwijaj.pl/
    Tanie hotele w Europie i nie tylko! http://skocz.pl/tanie_hotele

  • 3. Data: 2009-07-14 05:53:30
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Pooh napisał(a):

    > No to masz problem z głowy. Część bliżej ściany na sztywno zatkać płytą
    > meblową a tę z przodu zrobić otwieraną.

    Na dole są wodomierze (dolna półka jest wyjmowana), na górze gazomierz.
    Obawiam się, że dostęp musi być do całości. Chyba, że przeniesiemy wodomierze
    wyżej (administracja: "można, za stosowną cołaską").

    > Ewentualnie tutaj walnąć jakąś większą szafkę i dostęp do wnęki z szafki.
    > Oczywiście należy zapewnić wentylację skoro jest tam gaz.

    Pewnie faktycznie będzie to robił gość od mebli (i tak mebelki na zamówienie),
    więc coś będzie kombinował- albo szafka, albo jakieś zamykanko (może drzwi
    harmonijkowe?) pod kolor/fakturę mebli.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 4. Data: 2009-07-14 08:49:10
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Tue, 14 Jul 2009 07:53:30 +0200, Dominik & Co napisał(a):
    > więc coś będzie kombinował- albo szafka, albo jakieś zamykanko
    Kombinuj, kombinuj.
    Ja sobie wykombinowałem i zrobiłem szafkę na deskę do prasowania, stolnicę
    i inne blaszki czy elementy długie.
    http://pooh.homelinux.net/tmp/kuchnia/img_6410.jpg

  • 5. Data: 2009-07-14 09:12:37
    Od: "Tornad" <t...@v...pl>

    > Witam,
    >
    > Jest sobie taka oto wnęka:
    > http://picasaweb.google.com/dominik.alaszewski/Wneka
    #

    > Ma być zasłonięta. Pytanie: czym?

    Drzwi zasuwane czy kieszeniowe jak je tu nazywaja. U gory montujesz taka
    specjalna szyne aluminiowa a na blacie lekkich drzwi, u gory, dwie rolki,
    ktore w tej szynie sobie jezdza. Na dole tylko ogranicznik plastykowy
    montowany do podlogi utrzymujacy drzwi w pionie.
    Te szyne u gory, ktora musie miec dlugosc dwa razy wieksza od ich szerokosci
    mozesz jakos zamaskowac i to bedzie najlepsze rozwiazanie.
    Pzdr.

  • 6. Data: 2009-07-15 10:16:05
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Pooh napisał(a):

    > http://pooh.homelinux.net/tmp/kuchnia/img_6410.jpg

    Zbliżoną rzecz będę miał w przedpokoju :-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP