  • 91. Data: 2009-07-13 07:21:04
    Temat: Re: nie polecam firmy Tynk-bud
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    spp wrote:

    > ... i Inwestorów. :)

    Powiedzcie co mamy robić z inwestorami którzy sugerują ze oni to chcą bez
    faktury bo będzie bez vatu?

    Czy nakłanianie do złamania prawa nie jest karalne przypadkiem.

  • 92. Data: 2009-07-13 08:09:15
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    Kurzcze jak to milo ponarzekac w poniedzialek w poniedzialek rano, od
    razu lepiej sie pracuje.
    Kiki jeste utopista a ten gatunek wymarl w XVIII w. Zaczales bardzo
    sensowna rzecz "Poradnik.." i cisza.
    To moze lepiej wspolnie zrobic "kodeks dobrych praktyk" dla inwestorow
    i wykonawcow. Bedzie cos podrecznego i przydatnego.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 93. Data: 2009-07-13 08:14:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Dy wrote:
> [...]
    > To moze lepiej wspolnie zrobic "kodeks dobrych praktyk" dla inwestorow
    > i wykonawcow. Bedzie cos podrecznego i przydatnego.

    ale tego nie zrobimy z kikim

  • 94. Data: 2009-07-13 10:55:02
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Sat, 11 Jul 2009 15:39:49 +0200, Rafał napisał(a):
    > http://www.budowa.pc-net.pl/tynkbud.htm
    http://www.budowa.pc-net.pl/images/tynkbud/10.jpg
    Jak chcesz pokazywać co jest proste a co krzywe to zmień sprzęt którym
    fotografujesz bo dystorsję masz piękną.

    --
    Pooh Zwijasz?
    http://zwijaj.pl/

  • 95. Data: 2009-07-13 13:06:24
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > W Polsce płacenie pracownikowi za dużo jest samobójstwem. Jak masz firmę i
    > dasz pracownikom po 10 tysięcy to za 3 miesiące przy pomocy twoich
    > pieniedzy założą sobie własne firmy i podbiorą ci klientów :-) Wszystko
    > przez to że nie ma reglamentacji usług i wymaganych kwalifikacji. Stąd
    > jedynym rozwiązaniem jest trzymanie pracowników na granicy wegetacji żeby
    > nie mogli myśleć o czymś innym niż chodzenie do pracy :-)

    Ty to chyba masz na.....ne w głowie :)
    Chłopie ten, kto potrafi prowadzić firmę to ją będzie prowadził i nie będzie
    pracował u kogoś. Ten kto zaś woli spać spokojnie robić swoje przez 8 czy 10
    godzin dziennie, a następnie spędzać czas przełączając kanały będzie
    pracował jako robotnik.
    Trzymając ludzi na jak to nazwałeś "wegetacji" po prostu sam ich zmuszasz do
    porzucenia tej roboty, a przy tym olewania jej i robienia brudu
    włascicielowi.
    Pracownik, który zarabia dużo będzie dobrym pracownikiem i wcale nie będzie
    myślał o porzuceniu pracy. Mam znajomego, który prowadzi dość dużą firmę
    budowlano-transportową. Najbardziej oddanymi jemu pracownikami są pracownicy
    zarabiający po kilkanaście tys. zł miesięcznie. Żeby było jeszcze ciekawiej
    to ci pracownicy sami eliminują z włąsnego grona "czarne owce", które
    właśnie myślą tak jak Ty.
    Pamiętaj, że pracownik trzymany na "wegetacji" nigdy nie będzie dobrym i
    oddanym pracownikiem. Oczywiście pomijam tu pracowników degeneratów typu
    alkoholicy, którzy zapierdzialają tylko po to, zeby wziąć pieniądze, a
    następnie balować staczając się na dno. Znam też i takich.

  • 96. Data: 2009-07-13 15:23:09
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > http://www.budowa.pc-net.pl/images/tynkbud/10.jpg
    > Jak chcesz pokazywać co jest proste a co krzywe to zmień sprzęt którym
> [...]

    Sprzet do robienia prostych i rownleglych linii w fotografii kosztuje
    kilkadziesiat tys. a przezde wszystkim trzeba umiec sie nim posluzyc.
    Nawet najlepsza lustrzanka taka za kilkanascie tys. wprowadza
    znieksztalcenia.
    Co do jakosci tych zdjec, zeczywiscie moglyby by byc troche lepsze ale
    do oceny czy cos jest proste czy krzywe to trzeba pojechac na budowe i
    pomierzyc.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 97. Data: 2009-07-13 15:26:19
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > ale tego nie zrobimy z kikim

    Dlaczego nie z kikim, niedoceniasz jego jego potencjalu
    energetycznego. Taki power jak on ma to rzadko się zdarza. Wrecz
    odwrotnie kiki dobrze zmotywowany i odpowednio ustawiony moze bardzo
    duzo dobrego zrobic.
    Kiki ja nadal w Ciebei wierze.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 98. Data: 2009-07-13 15:50:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Dy wrote:

> [...]
    > energetycznego. Taki power jak on ma to rzadko się zdarza. Wrecz
    > odwrotnie kiki dobrze zmotywowany i odpowednio ustawiony moze bardzo

    do tego trzeba być osobą zrównoważoną a nie osobnikiem o osobowości
    Savonaroli

  • 99. Data: 2009-07-13 15:50:27
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > Trzymając ludzi na jak to nazwałeś "wegetacji" po prostu sam ich zmuszasz
    > do porzucenia tej roboty, a przy tym olewania jej i robienia brudu

    Źle się wyraziłem. Może nie na wegetacji ale w takim stadium, że kasę ma ale
    nie na zainwestowanie. Często widzę jak pracownicy odchodzą z pewnych firm
    kradnąc bazę klientów i oferują im to samo tyle, że taniej.

  • 100. Data: 2009-07-13 18:40:14
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Źle się wyraziłem. Może nie na wegetacji ale w takim stadium, że kasę ma
    > ale nie na zainwestowanie. Często widzę jak pracownicy odchodzą z pewnych
    > firm kradnąc bazę klientów i oferują im to samo tyle, że taniej.

    Niestety tez znam takie przypadki. Wykorzystywanie np. adresow dostawcow z
    faktur itp. Przed tym nie ma skutecznej metody, a zarobki to jedno ze zrodel
    ew. finanswania rozpoczetej dzialalnosci, wiec placenie malo to nie metoda.
    Zreszta z malooplacanego pracownika nie bedzie dobrego pracownika. Ludzi
    trzeba szanowac i tyle, inna sprawa ze czesto wszystko wykorzystuja dla
    wlasnych celow. Po trzech latach niestety pracownik sie wypala i roznie
    bywa.

    Pozdro.. TK