    From: <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: jaki odkurzacz kominkowy?
    Date: Thu, 20 Oct 2011 22:40:30 +0200

    Cześć,

    mam pytanie zbliża się sezon zimowy, szukam odkurzacza do kominka, ale nie
    samego separatora.

    Wcześniej miałem coś takiego:
    http://kratki.pl/pl/produkt/odkurzacz-kominkowy-z-si
    lnikiem_oks

    ale okazało się to, to wielkim dziadostwem, extremlnie głośny, zaraz się
    zapycha, a z ujścia powietrza leci pył.

    Czy stosujecie może odkurzacze kominkowe? Czy możecie polecić coś dobrego
    jakościowo co byłoby lepsze niż ten szajs co podałem?

    Pozdrawiam. R.