  • 11. Data: 2011-07-09 20:48:38
    Temat: Re: jaki piec kondensacyjny / 2 funk. ?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    news:iv9hjo$kiv$1@news.onet.pl...

    > Szczytem sa duże kotły wiszące które Neli są odporne na niskie ciśnienie
    > gazu, wersja sprzedawan w PL nie ma czujnika ciesnienia, efektem jest
    > urwanie wirnika serwis odmawia naprawy gwarancyjnej jak podczas pomiaru
    > stwierdzi że ciśnienie jest zbyt małe.

    Ja sie nie dziwie Jackaremu, bo Viessman ze swej wysokiej, nieadekwatnej
    ceny bardzo dobrze oplaca swoich serwisantow.

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2011-07-09 21:49:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:

    > Ja sie nie dziwie Jackaremu, bo Viessman ze swej wysokiej,
    > nieadekwatnej ceny bardzo dobrze oplaca swoich serwisantow.

    wcześniej ich zdrowo zdzierając za szkolenia autoryzacyjne. :)

  • 13. Data: 2011-07-10 06:53:17
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    > chyba mogę polecić kocioł Broetje...
    >
    > troszkę tego montowałem i nie ma z nimi problemów. Części zamienne są
    > dostępne w sieci BIMS Plus w rozsądnych cenach :) (co jest ważne)
    >
    > http://www.broetje.pl/

    tylko z tego co widzę to jest to droższe od viessmana?

    Lukasz

  • 14. Data: 2011-07-10 13:09:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Lukasz wrote:

    > tylko z tego co widzę to jest to droższe od viessmana?

    a gdzie masz cennik viesmana

  • 15. Data: 2011-07-10 16:00:47
    Od: "cezarys" <c...@X...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@b...net.pl> napisał w
    wiadomości news:iv8qbj$k7m$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > przemawia cena i 3 lata gwarancji. Za viessmana trzeba dać ponad 2000zł
    > więcej, junkersy też droższe. Jaki piec byście polecili, 2-f z zamkniętą
    > komorą lub kondensat, biorę ew. pod uwagę niewielki zbiornik na c.w.u -
    > ale max 50-60l bo więcej nie mam gdzie postawić- a to może być mało do
    > samodzielnej pracy
    > Dodam że na instalacjach c.o. / gaz się nie znam więc nie miejcie
    > pretensji jeśli coś kręcę
    > Aha- obiekt to połowa domu z lat '80 o pow. ok.110m2, piec w łazience,
    > pobór ciepłej wody w łazience i w kuchni tuż przy łazience

    Nie wiem skąd piszesz, ale dla mnie najważniejszym warunkiem stał się dostęp
    do serwisu i jego jakość.
    1 dzień bez kotła przy -23 wystarczył na zmianę zdania
    CEzarys

  • 16. Data: 2011-07-10 17:38:21
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    > a gdzie masz cennik viesmana

    http://www.viessmann.pl/pl/dom-jednorodzinny/Ogrzewa
    nie/kotly-gazowe-kondensacyjne/Vitodens-100-W-wiszac
    y-dwufunkcyjny.html

    patrzyłem na ten kocioł - cena katalogowa 2-funkcyjnego 5356zł, instalator
    da mi 10% swego upustu.

  • 17. Data: 2011-07-10 17:40:07
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "cezarys" <c...@X...pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem skąd piszesz, ale dla mnie najważniejszym warunkiem stał się
    > dostęp do serwisu i jego jakość.
    > 1 dzień bez kotła przy -23 wystarczył na zmianę zdania
    > CEzarys

    mieszkam w Kątach Wrocławskich - 25km od Wrocławia - dostałem listę
    serwisantów Ferroli - we Wrocławiu chyba ze 20 osób więc to akurat nie
    wygląda źle...

    Lukasz

  • 18. Data: 2011-07-10 20:44:30
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    Użytkownik "cezarys" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >1 dzień bez kotła przy -23 wystarczył na zmianę zdania

    A dni z taką temperaturą masz zaledwie kilka w roku.
    Ale marketing czyni cuda;))

  • 19. Data: 2011-07-10 20:54:28
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Sun, 10 Jul 2011 22:44:30 +0200, Kris napisał(a):

    > A dni z taką temperaturą masz zaledwie kilka w roku.

    Albo i kilkadziesiąt (w nocy).

    > Ale marketing czyni cuda;))

    To prawda, mróz także ;-)

    --
    ŁC
    Jeżeli małżeństwo jest szkołą życia, to uczniem w tej szkole jest

  • 20. Data: 2011-07-11 18:29:28
    Od: "cezarys" <c...@X...pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@W...PL> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "cezarys" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > A dni z taką temperaturą masz zaledwie kilka w roku.
    > Ale marketing czyni cuda;))
    Nie rozumiem. Nie wskazałem żadnej firmy, żadnego typu.
    Jedynie jeden z elementów który moim zdaniem powinien być brany pod uwagę.
    Acha. Co sprzedajesz?
    CEzarys