  • 11. Data: 2014-10-23 18:35:47
    Temat: Re: kafelkowanie. Co oni kładą na podłogę?
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 października 2014 18:31:05 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

    > Czy jest jakiś tani odpowiednik sprzedawany w Polsce?

    Knauf ma w ofercie taka plyte cementowa AQUAPANEL dedykowana wlasnie pod
    posadzki w pomieszczeniach szczegolnie wilgotnych:

    http://www.knauf.pl/knaufweb/prasa/sucha-zabudowa/w-
    100-wodoodporna-plyta-aquapanel

    Ale tanie to raczej nie bedzie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2014-10-23 18:36:28
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 października 2014 18:35:48 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > http://www.knauf.pl/knaufweb/prasa/sucha-zabudowa/w-
    100-wodoodporna-plyta-aquapanel

    > Ale tanie to raczej nie bedzie :)

    http://allegro.pl/plyta-cementowa-aquapanel-outdoor-
    knauf-lafarge-p2-i4718065449.html

    72 pln.. / m2 :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2014-10-24 23:11:08
    Od: dolniak <d...@g...com>

    Witam
    Teoretycznie to możesz wypróbować taki sposób:
    .na osb rozkladasz folię.
    .na folię "naciągasz" klej -jaki masz,do plytek może być . W klej wtapiasz siatkę
    szklaną-najlepiej dwie warstwy,na krzyż.Można trzy.Na to znowu klej.
    taka kanapka grubości 8-10mm wytrzymuje spory ciężar. Siatka dziala jak
    zbrojenie,gorna warstwa (i plytki)dają wytrzymalość na ściskanie.
    Tak zrobilem pokrywę na studnię.Sprawdzala się,dopóki nie wyszla z mody.
    pozdro dolniak

  • 14. Data: 2014-10-25 03:05:39
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 24 października 2014 23:11:09 UTC+2 użytkownik dolniak napisał:
> [...]
    zbrojenie,gorna warstwa (i plytki)dają wytrzymalość na ściskanie.
    > Tak zrobilem pokrywę na studnię.Sprawdzala się,dopóki nie wyszla z mody.

    Po co siatkę co ma kwadratowe albo prostokątne oczka układać na krzyż?

  • 15. Data: 2014-10-25 10:10:23
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 25 października 2014 03:05:41 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Po co siatkę co ma kwadratowe albo prostokątne oczka układać na krzyż?

    Tez mnie to zastanowilo :-)) Moze mu chodzilo o przesuniecie ~45st? Ale to nie
    krzyz ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2014-10-25 10:16:20
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-10-25 o 10:10, Adam pisze:

    > Tez mnie to zastanowilo :-)) Moze mu chodzilo o przesuniecie ~45st? Ale to nie
    > krzyz ;)
    > pozdr.

    też krzyż, ino św. Andrzeja :P

    --
    Pete

  • 17. Data: 2014-10-26 07:35:14
    Od: dolniak <d...@g...com>

    Dla pewności.
    Uznalem,że jeśli dam jedną warstwę,to mogę tego żalować.Jeśli dam dwie ,to tak bardzo
    w koszty się nie wpędzę ,a będę pewny że mi nie popęka na lączeniach.
    Przy plaskich zbrojeniach nie zawsze wiadomo,gdzie pojawi się obciążenie.
    pozdro dolniak

  • 18. Data: 2014-10-26 12:58:24
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 26 października 2014 07:35:15 UTC+1 użytkownik dolniak napisał:
> [...]
    > Przy plaskich zbrojeniach nie zawsze wiadomo,gdzie pojawi się obciążenie.

    To że dwie warstwy siatki zwiększą wytrzymałość nie podlega dyskusji. Ale po co na
    krzyż?

  • 19. Data: 2014-10-26 15:01:02
    Od: dolniak <d...@g...com>

    Warstwa wzdluż,warstwa w poprzek.A dlaczego nie???