  • 11. Data: 2017-02-23 13:30:40
    Temat: Re: kamerka/aparat do zdjęć poklatkowych na budowe
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 lutego 2017 11:37:03 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
    > jak się zastanowić, to szukasz cudów. zasilanie masz? No bo jak nie, to
    > zapomnij o proponowanych rozwiązaniach. Zacznij od tego czy jest prąd,
    > ewetnualnie jakim akumulatorem dysponujesz.
    > Z niezgłoszonych pomysłów ja proponuje kamerkę ip, z możliwością
    > wetknięcia karty pamięci. mam taką do monitoringu, ale czy może robić
    > fotki na kartę, a potem się nimi podzielić przez wifi - nie wiem.
    > sprawdzę wieczorem
    > ile kasy chcesz na to przeznaczyć? A może właśnie zainwestuj już w dobrą
    > kamerę, normalny monitoring, a po wybudowaniu wykorzystasz taki zestaw
> [...]

    Prąd jest wiec nie ma problemu.
    Zobacz swoją kamerke ew jaką radzisz kupić bo widze rozpiętość od 100 do 1xxxx. Coś
    jak piszesz byłoby ok, zapis na karte i potem po wifi przesyłanie co jakiś czas na
    kompa czy telefon.

    Dzięki
    uciu

  • 12. Data: 2017-02-23 14:31:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Co pol godziny to za dlugo. Sekunda filmu wyjdzie na dwa dni. Rob duzo czesciej. W
    programach do laczenia jest opcja ze laczy wszystko albo co ktoras klatke. I nie rob
    w duzej rozdzielczosci bo z wyjatkiem tego ze sie komputer zesra nic nie osiagniesz.
    W hd 720 bedzie w sam raz a zbyteczna pelnia szczescia to fhd 1080.

  • 13. Data: 2017-02-23 15:13:34
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 lutego 2017 14:31:32 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Co pol godziny to za dlugo. Sekunda filmu wyjdzie na dwa dni. Rob duzo czesciej.

    moja budowa była cykana co 6 sekund

    > I nie rob w duzej rozdzielczosci bo z wyjatkiem tego ze sie komputer zesra nic nie
    osiagniesz. W hd 720 bedzie w sam raz a zbyteczna pelnia szczescia to fhd 1080.

    zwlaszcza ze zwykle jakosc zdjec jest marna wiec wysoka rozdzielczos to przerost
    formy nad trescią. No chyba ze to bedzie rzeczywiscie cyfrówka.

    b.

  • 14. Data: 2017-02-23 16:13:39
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 23.02.2017 o 13:30, uciu pisze:

> [...]
    jak piszesz byłoby ok, zapis na karte i potem po wifi przesyłanie co jakiś czas na

    ja mam jedną taką kamerę, więc mało sprawdzę. ale naprzykład niektóre
    camspoty overmaxa mają wtyczkę z miedzianym, hardwarowym wejściem
    wyjściem. jeśli do takiej wtyczki podać impuls wyzwalający co 5 sekund
    (banalna elektronika) to kamera zareaguja na niego jak na alarm. czy
    wtedy może walnąć fotkę zamiast zapisywać na dysk? niemam pojęcia. ale
    jak masz czas to sprawdz sobie na forach albo napisz do overmaxa.
    reklamy kamerek ip widziałem w makro/sergorsie. Co kamerka to inny soft.
    ToMasz

  • 15. Data: 2017-02-24 19:38:20
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Dzięki
    > uciu

    sory nie pomogę. tzn nie mam czasu męczyć moich kamer, pozatym działają
    z rejestratorem (a zdalnie mam dostęp tylko do rejestratora), a te które
    mam "wolne", a w zasadzie pamiętam że miały możliwość wysyłania fotek,
    nie mają karty sd
    Tu masz screenshoty, które dają nadzieje że kamera wykona to co chcesz.

    https://zapodaj.net/61f8c8854cc2a.png.html
    https://zapodaj.net/fe5300b4df0d6.png.html

    może napisz list, o co Ci chodzi i wyślij go do pierwszych 10ciu
    sprzedawców kamer na allegro. może znaja swoje produkty. Napisz że
    chcesz takich kamer 20 a jak się sprawdza to dokupisz rejestrator. i
    mieszkasz blisko więc prosisz o ofertę na montaż.

    ToMasz

  • 16. Data: 2017-02-24 21:49:05
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 lutego 2017 11:18:44 UTC+1 użytkownik uciu napisał:
> [...]
    programistów sie nie zaliczam :-)

    > nie bardzo:-/ wiec pewnie ten sposób odpada:-/

    reklamówkami foliowymi i otaśmowany jak mumia )

    > spróbuje z moim kanonem, podebne na stałe zasilanie, ustawie fotke co 30min, na doł
    puszcze kabel do zgrywania (jak mi radzono wyżej) i powinno się sprawdzić. Tylko
    musze jakiś domek zbić na aparat :-)

    > zasilacz jest, ale aparat nie obsługuje wifi... chyba ze coś znajde uzywnego na
    allegro w niskiej cenie:-)

    a tak w ogóle to sie odezwij na priv to moze cos wymyslimy

    b.

  • 17. Data: 2017-02-26 17:54:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 22 Feb 2017 10:30:31 -0800 (PST), uciu

    > Doradzcie jakieś rozwiązanie ;-)

    Ja tanio nie doradzę. :P Ale też sobie zaplanowałem poklatkowe
    rejestrowanie powstawania domu, ale oparłem to na kamerach IP (PoE), które
    wykorzystam do monitoringu placu oraz później do monitoringu domu. Więc
    jakby kasy "nie stracę", bo i tak dom monitorować chciałem.

    Ale jak mówię -- ani to tanie na starcie (2500 zł), ani proste w montażu.
    Ja mam to ułatwienie, że na działce mam "domek na kurzej łapce" z prądem i
    to tam zamontuję kamery oraz rejestrator (łącznie z modemem do netu żeby
    zglądać budowę czy mieć powiadomienia w razie wykrycia ruchu po nocy).

    --
    Pozdor
    Myjk