  • 11. Data: 2010-10-10 21:46:35
    Temat: Re: kinkiet DIY :-)
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 10 Paź, 09:54, s_13 <s...@i...pl> wrote:
    > jak już się pochwaliłem żaluzjami, to idę na całość... :-)
    > zrobiłem kinkiet, pospawany ze stalowego profila i drutu:
    >
    > http://www.studioonline.pl/kinkiet01.jpghttp://www.s
    tudioonline.pl/kinkiet02.jpghttp://www.studioonline.
    pl/kinkiet03.jpghttp://www.studioonline.pl/kinkiet04
    .jpg

    > szkło i oprawki z jakiegoś starocia
    > najwięcej chrzanienia się było z wciągnięciem przewodów do środka :-)
    >
    > pozdrawiam
    > s_13

    Ładne, popieram inwencje wlasna, ale w srodku pewnie swietlowki ;)

  • 12. Data: 2010-10-11 15:53:51
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-10-10 15:14, Plumpi pisze:

    > No to musiał mieć wyjątkowego farta.
    > Od kilkunastu lat używma czegoś podobnego ki nawet po pijaku nie
    > zrobiłem sobie krzywdy.

    Po pijaku to akurat wiadomo, że sobie krzywdy nie zrobisz... ;)

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 13. Data: 2010-10-11 19:45:49
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Ładne, popieram inwencje wlasna, ale w srodku pewnie swietlowki ;)

    dziękuję... :-)
    a w środku halogeny... :-)
    i tu mam trochę problem, cztery lampki dają zbyt dużo światła,
    najmniejsze żarówki jaki znalazłem ( 230V, trzonek G9) maja po 20W, a
    przydałoby się połowę tego... chyba technologicznie nie da się takich
    10-tek zrobić, bo nigdzie nie ma... :-)
    znalazłem coś takiego:
    http://allegro.pl/zarowka-diodowa-g9-48-led-smd-high
    -power-ciepla-i1250933328.html
    ale z opisu to daje jeszcze więcej światła niż te moje halogeny...
    no i ta cena trochę powala...

    pozdrawiam
    s_13