  • 1. Data: 2010-10-10 07:54:41
    Temat: kinkiet DIY :-)
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    jak już się pochwaliłem żaluzjami, to idę na całość... :-)
    zrobiłem kinkiet, pospawany ze stalowego profila i drutu:

    http://www.studioonline.pl/kinkiet01.jpg
    http://www.studioonline.pl/kinkiet02.jpg
    http://www.studioonline.pl/kinkiet03.jpg
    http://www.studioonline.pl/kinkiet04.jpg

    szkło i oprawki z jakiegoś starocia
    najwięcej chrzanienia się było z wciągnięciem przewodów do środka :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 2. Data: 2010-10-10 08:27:45
    Temat: Re: kinkiet DIY :-)
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 10 Paź, 09:54, s_13 <s...@i...pl> wrote:
    > jak już się pochwaliłem żaluzjami, to idę na całość... :-)
    > zrobiłem kinkiet, pospawany ze stalowego profila i drutu:

> [...]

    Nie wkurzaj mnie, bo spawac nie potrafie!! A chcialbym sie nauczyc jak
    cholera :-) Kinkiet spoko, troche nie w moim stylu ale wykonanie
    super :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2010-10-10 09:13:53
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-10-10 10:27, Adam Szendzielorz pisze:
    > Nie wkurzaj mnie, bo spawac nie potrafie!! A chcialbym sie nauczyc
    To w czym problem? Sprzęt kupujesz dzisiaj za niewielkie pieniądze, nie
    potrzeba już wielkich butli tlen acetylen i cudów, możesz migomata
    pogonić z malutkiej flaszeczki, trochę złomu różnego typu i grubości do
    treningu i się uczysz.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 4. Data: 2010-10-10 09:39:25
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Nie wkurzaj mnie, bo spawac nie potrafie!! A chcialbym sie nauczyc jak
    > cholera :-)

    a myślisz, że ja się z tym urodziłem... :-)
    tego lata kupiłem sobie spawareczkę, nic specjalnego, inwerter z
    marketu, koszt jakieś 700 PLN, 160A, nauczyłem się spawając słupki do
    ogrodzenia,
    trochę czasu, złomu, naświetlone oczy... i umiesz spawać... :-)
    do drobiazgów elektrody 2-ki i można jechać... :-)
    teraz przymierzam się do barierek na antresoli, coś w tym stylu
    będzie:
    http://www.studioonline.pl/balustrada.jpg
    tylko proste i bez drewna, poręcz też z metalu, podobny wzór jak w
    kinkiecie
    bramę też chcę zrobić na wiosnę
    no i do schodów się przymierzam (stalowa konstrukcja, stopnie
    drewniane)
    coś jak tu:
    http://www.studioonline.pl/schody01.jpg
    http://www.studioonline.pl/schody02.jpg
    http://www.studioonline.pl/schody03.jpg
    http://www.studioonline.pl/schody04.jpg

    pozdrawiam
    s_13

  • 5. Data: 2010-10-10 11:17:35
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-10-10 11:39, s_13 pisze:
    > no i do schodów się przymierzam (stalowa konstrukcja, stopnie
    > drewniane)
    > coś jak tu:
    > http://www.studioonline.pl/schody01.jpg
    Ładne lekkie ale mają wielką wadę - jak się noga pośliźnie i wjedzie
    stopa pomiędzy schodki... połamana. Po takiej akcji znajomi przerabiali
    - delikatna metalowa siatka-kratka (czarna, nie rzuca się w oczy) na
    pionowym łączeniu pomiędzy stopniami, tak by nie dało się pod stopień
    nic wsadzić.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 6. Data: 2010-10-10 13:14:04
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > delikatna metalowa siatka-kratka (czarna, nie rzuca się w oczy) na
    > pionowym łączeniu pomiędzy stopniami, tak by nie dało się pod stopień nic

    No to musiał mieć wyjątkowego farta.
    Od kilkunastu lat używma czegoś podobnego ki nawet po pijaku nie zrobiłem
    sobie krzywdy.
    Czasami to można się przewrócić na płaskim chodniku i już nigdy nie wstać.

  • 7. Data: 2010-10-10 13:37:08
    Od: s_13 <s...@i...pl>

> [...]
    > sobie krzywdy.
    > Czasami to można się przewrócić na płaskim chodniku i już nigdy nie wstać.

    miałem kiedyś takie drewniane, dosyć strome, każdy użytkownik zaliczył
    lekkiego orła przy schodzeniu, ale tylko raz... potem już człowiek się
    przyzwyczaja... :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 8. Data: 2010-10-10 18:48:00
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    A to szare na górze to jakaś kamerka ? ;)
    Na złodzieja ? Na teściową ? ;)

    Pozdrawiam,
    Aleksander.

  • 9. Data: 2010-10-10 19:56:41
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    .googlegroups.com...
    >jak już się pochwaliłem żaluzjami, to idę na całość... :-)
    >zrobiłem kinkiet, pospawany ze stalowego profila i drutu:
    >http://www.studioonline.pl/kinkiet01.jpg

    ooo, kolega rzeźbiarz - witamy w klubie :-) Ładnie wyszło :)

    b.

  • 10. Data: 2010-10-10 21:43:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 10 Oct 2010 01:27:45 -0700 (PDT), Adam Szendzielorz napisał(a):

    > Nie wkurzaj mnie, bo spawac nie potrafie!! A chcialbym sie nauczyc jak
    > cholera :-)

    No to kup sobie spawarkę MIG i do dzieła.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356