  • 1. Data: 2010-10-10 19:28:03
    Temat: Malowanie nowego mieszkania
    Od: "Moncia" <M...@T...pl>

    Po zrobieniu gładzi na ścianach zapomnieliśmy o gruntowaniu i mąż wymalował
    już wszystko1 raz. Dekoralem.
    Co teraz robić, gruntować po malowaniu? , czy ściana nie będzie miękka?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-10-10 19:37:16
    Temat: Re: Malowanie nowego mieszkania
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "Moncia" <M...@T...pl> napisał w wiadomości
    > Po zrobieniu gładzi na ścianach zapomnieliśmy o gruntowaniu i mąż
    > wymalował już wszystko1 raz. Dekoralem.

    Bardzo dobrze zrobił. Chociaż mógł rozcieńczyć lekko farbę wodą.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 3. Data: 2010-10-10 19:40:02
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Moncia" <M...@T...pl> wrote in message
    > Po zrobieniu gładzi na ścianach zapomnieliśmy o gruntowaniu i mąż
    > wymalował już wszystko1 raz. Dekoralem.
    > Co teraz robić, gruntować po malowaniu? , czy ściana nie będzie miękka?
    > Pozdrawiam
    Mnie jak nie zagruntowali jednego pokoju to po 2 latach zaczęło się
    łuszczyć.Chyba trzeba będzie na wiosne zrobić remoncik ale i tak go musze
    zrobić, bo mam skosy do poprawy.

  • 4. Data: 2010-10-10 20:08:51
    Od: "Moncia" <M...@T...pl>

    > Bardzo dobrze zrobił. Chociaż mógł rozcieńczyć lekko farbę wodą.
    >
    > Pozdrawiam,
    > MW

    Czyli gruntowanie nie jest aż takie ważne?
    A ile razy malujecie ściany Dekoralem 2 czy 3 razy?

  • 5. Data: 2010-10-10 22:04:52
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    > Czyli gruntowanie nie jest aż takie ważne?
    > A ile razy malujecie ściany Dekoralem 2 czy 3 razy?

    3-y . 2 nie pokryło dobrze.