  • 1. Data: 2010-10-11 06:53:14
    Temat: Ceny dreanazy w "sekocenbudzie" - czy ktos moze sprawdzic?
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    Witam!

    Potrzebuje zrobic 150 metrów drenazu.
    Drenaz ma byc na glebokosci 1,2-1,6 metra.
    Wykonawcy krzycza około 80-90 zł z metra, bez FV.
    Wydaje mi sie, ze to jest strasznie duzo.
    Czy ktos moze sprawdzic dla mnie stawki za wykonanie takiego drenazu
    (wykop + ceramiczna rura).

  • 2. Data: 2010-10-11 15:53:38
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Jacek napisał:
    > Witam!
    >
    > Potrzebuje zrobic 150 metrów drenazu.
    > Drenaz ma byc na glebokosci 1,2-1,6 metra.
    > Wykonawcy krzycza około 80-90 zł z metra, bez FV.
    > Wydaje mi sie, ze to jest strasznie duzo.

    Tak.Jak dla mnie to faktycznie dużo, ale u mnie wołali 60 zł/mb plus za
    materiał.

    Uważam jednak, że robota na tyle prosta, że po kosztach wynajmu koparki
    możesz sobie zrobić i nie będzie problemu - wyjdzie taniej.

  • 3. Data: 2010-10-11 17:13:38
    Od: "Gosia" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Uważam jednak, że robota na tyle prosta, że po kosztach wynajmu koparki
    > możesz sobie zrobić i nie będzie problemu - wyjdzie taniej.

    Ja za dreny ok. 120 mb gł. 1,6 - 2,1 zapłaciłam netto ok. 9 tyś. netto za
    total.
    Wszystko zrobione na Wavinie. Nie skąpiłam obsypki ze żwiru, bo ziemia
    gliniasta.
    Żwir i piach przywoziozłam bezpośrednio z piaskowni.
    Zestawienie materiałów wysłałam do paru hurtowni i wybrałam najtańszą.
    Dla materiałów nie było się zmiłuj się z vatem.
    Do tego koparka i ludki co to kopali, układali i zasypywali. Koparka
    znaleziona na allegro.
    Wszystko poszło sprawnie i wszyscy zadowoleni:) a woda sobie spływa i spływa
    :)
    Robiłam też rozeznanie w paru firmach co robią kompleksowe realizacje. Było
    masakrycznie drogo.
    Pozwodzenia
    Gosia

  • 4. Data: 2010-10-12 07:06:57
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    Dobra!
    Ale robiliście to chyba na lewo, bez odbioru.
    Czy dobrze rozumiem?
    Wtedy mozna faktycznie zrobic to po koszatch koparki i malego wysilku.
    Inaczej to trzeba chyba zlecic komus kto ma uprawnienia na prace drenarskie.
    Czy dobrze mowie?

  • 5. Data: 2010-10-12 19:54:32
    Od: "Gosia" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wtedy mozna faktycznie zrobic to po koszatch koparki i malego wysilku.
    > Inaczej to trzeba chyba zlecic komus kto ma uprawnienia na prace

    U mnie nie musiałam robić odbioru deszczówki - starczył projekt a potemn
    dokumentacja geodezyjna powykonawcza.
    Zresztą drenów nawet nie miałam w oficjalnie zatwierdzanym projekcie. W
    zatwierdzonym projekcie miałam tylko kanalizację deszczową i studzienki.
    Na sanitarkę starczy u mnie oddać atesty materiałowe i tylko do wody żadają
    oprócz atestów materiałów zrobienia prób i wcinki pod nadzorem.

    Pzd. Gosia