  • 1. Data: 2010-10-10 06:35:17
    Temat: odstąpienie od umowy
    Od: "Maxi" <m...@o...pl>

    Witam, pomóżcie proszę! Odstępuję od umowy z winy wykonawcy (termin przekroczony,
    robota niezakończona, to co już zrobione, wymaga wielu poprawek, itp.) Dano
    firmie 10 dod. dni (aneks) ale nie wywiązała się. Gdzie mogę znaleźć wzór
    oświadczenia odstąpienia od umowy z przyczyn po stronie wykonawcy z art 636 kc?

  • 2. Data: 2010-10-10 07:56:46
    Temat: Re: odstąpienie od umowy
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 10 Paź, 08:35, "Maxi" <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > oświadczenia odstąpienia od umowy z przyczyn po stronie wykonawcy z art 636 kc?

    jeśli to większa kasa, to lepiej idź do jakiegoś radcy prawnego,
    zapłacisz stówkę, a będziesz miał papier z jego pieczątką...

    pozdrawiam
    s_13

  • 3. Data: 2010-10-12 13:21:17
    Od: Inwestor W-wa <i...@v...pl>

    On 10 Paź, 09:56, s_13 <s...@i...pl> wrote:
> [...]

    spróbuj tak: http://lmgtfy.com/?q=wzory+um%C3%B3w
    :)

  • 4. Data: 2010-10-12 17:45:11
    Od: "Maxi" <m...@o...pl>

    > spróbuj tak: http://lmgtfy.com/?q=wzory+um%C3%B3w
    > :)

    no, no... próbowałem nie tylko tak i nic, bo ja nie szukam umowy tylko wzoru
    oświadczenia o odstąpieniu od umowy :)