  • 1. Data: 2015-09-04 12:01:18
    Temat: kiszonka z gryki
    Od: Adam <a...@g...com>

    Mam pytanko czy z gryki jest dobra kiszonka dla bydła i czy ktoś próbował.

  • 2. Data: 2015-09-04 12:21:19
    Temat: Re: kiszonka z gryki
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-09-04 o 12:01, Adam pisze:
    > Mam pytanko czy z gryki jest dobra kiszonka dla bydła i czy ktoś próbował.
    Musisz zaczekać do Wigilii, wtedy bydło przemówi i się dopytasz
    bezpośrednio.
    Jacek

  • 3. Data: 2015-09-04 12:58:37
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek napisał:

    > Musisz zaczekać do Wigilii, wtedy bydło przemówi i się dopytasz
    > bezpośrednio.

    Jednak z kiszeniem nie można czekać -- żeby w Wigilię było co próbować.

    Jarek

    --
    Wół i osioł w parze służą przy żłobie, przy żłobie
    Huczą, buczą delikatnej osobie, osobie

  • 4. Data: 2015-09-05 00:04:22
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2015-09-04 o 12:01, Adam pisze:
    > Mam pytanko czy z gryki jest dobra kiszonka dla bydła i czy ktoś próbował.

    Nie próbowałem mimo, że czasami czuję się jak bydło... gdy oglądam
    wiadomości polityczne.

    Może czas przerzucić się na kiszonkę?

    Pozdrawiam,
    MW

  • 5. Data: 2015-09-05 00:26:19
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    wolim pisze:

    > Nie próbowałem mimo, że czasami czuję się jak bydło... gdy oglądam
    > wiadomości polityczne.
    >
    > Może czas przerzucić się na kiszonkę?

    Raczej cały czas mieć baczenie na swoją kieszonkę.

    Jarek

    --
    Mały krok dla krowy, wielki krok dla bydła.

  • 6. Data: 2015-09-05 21:21:42
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    ps.com...

    > Mam pytanko czy z gryki jest dobra kiszonka dla bydła i czy ktoś
    > próbował.

    Hejka. Wygląda na to, że sam musisz zaryzykować zakiszenie gryki i
    karmienie taką kiszonką bydła.
    Pozdrawiam prekursorsko Ja...cki

    PS Możnaby teraz zakisić tę grykę razem z kukurydzą

  • 7. Data: 2015-09-05 21:26:42
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-09-05 o 21:21, Dirko pisze:
> [...]
    > karmienie taką kiszonką bydła.
    > Pozdrawiam prekursorsko Ja...cki
    >
    > PS Możnaby teraz zakisić tę grykę razem z kukurydzą

    Ale kukurydza w tym roku chyba tylko w wersji ususzonej.

    Ewa