  • 31. Data: 2019-11-02 15:10:06
    Temat: Re: kocioł gazowy zamiast śmieciucha
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 01.11.2019 16:15, MK wrote:

    > Gorsze jest Twoje pisowskie myślenie, że jak inni trują to Ty też możesz.

    To co się z tym klejonym drewnem dzieje jak trafia na wysypisko?
    Sami to spalają żeby mieć ciepło w biurze.

  • 32. Data: 2019-11-02 17:48:18
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 02.11.2019 o 15:10, KIKI pisze:

    > To co się z tym klejonym drewnem dzieje jak trafia na wysypisko?
    > Sami to spalają żeby mieć ciepło w biurze.

    Widziałeś gdzieś na wysypisku wielki budynek biurowy który można ogrzać
    taka ilością odpadów? I czy tam śmierdzi tym spalonym syfem?

  • 33. Data: 2019-11-02 19:26:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 2 listopada 2019 17:48:20 UTC+1 użytkownik MK napisał:

    > Widziałeś gdzieś na wysypisku wielki budynek biurowy który można ogrzać
    > taka ilością odpadów? I czy tam śmierdzi tym spalonym syfem?

    Ne wszędzie jest stolyca
    Na naszym w sumie powiatowym wysypisku budynek biurowy jest wielkości dwóch baraków
    Co nie znaczy że płytami meblowymi ogrzewaja.

  • 34. Data: 2019-11-03 14:16:11
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 02.11.2019 17:48, MK wrote:
    > Widziałeś gdzieś na wysypisku wielki budynek biurowy który można ogrzać
    > taka ilością odpadów? I czy tam śmierdzi tym spalonym syfem?

    No ale co robią z tym drewnem? Chyba nie zakopują? Ktoś to spala.

  • 35. Data: 2019-11-03 14:46:41
    Od: Budyń <b...@g...com>

    Spalanie specjalistyczne w wysokich temperaturach może być nieszkodliwe.

    b.

  • 36. Data: 2019-11-03 15:18:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Spala sasiad z mojego podwórka. Pracuje w MPK i cały rok zwozi do piwnicy połupane
    meble. Wyglada na to że umie tym palic bo nie śmierdzi ani dymu z jego komina nie
    widać. Pewno jak Budyn napisal spala to w specjalistycznych warunkach i może spaliny
    nie są toksyczne.

  • 37. Data: 2019-11-03 18:39:38
    Od: e...@g...com

    Z mebli zawsze smierdzi, chyba, ze są z drewna ale wtedy lepiej odświeżyć i pchać na
    Olx czy inne allegro

  • 38. Data: 2019-11-04 02:46:48
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 03.11.2019 15:18, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    widać. Pewno jak Budyn napisal spala to w specjalistycznych warunkach i może spaliny

    No tak ale to musi mieć źródło opału. Nam nasze odpady, palety czy stare
    meble niestety nie wystarczą.
    Ale już ci co pracują gdzieś przy hurtowniach mają palet do oporu.

  • 39. Data: 2019-11-04 20:15:39
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 01.11.2019 20:47, Kris wrote:
    > Dlatego kominek proponowałem.
    > Tam drzwi znacznie większe są, często takie że 1/3 palety wejdzie

    Kominek większy, ale Ty widzisz jakąś różnicę między "zmieszczę pół
    palety" a "zmieszczę 110cm"? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 40. Data: 2019-11-04 21:58:51
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Znaczy się tracacie się napletkami bo inaczej bys nie reagował. Przypomnij jak to
    było że stołem i nożycami.

    Jak zwykle pieprzysz od rzeczy i udzielasz szkodliwych i głupich odpowiedzi.