  • 41. Data: 2019-11-04 22:00:15
    Temat: Re: kocioł gazowy zamiast śmieciucha
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Tak jesteście z Budyniem za sobą ze pewno napletkami pod prysznicem się tracacie.

    Jak zwykle pieprzysz od rzeczy i udzielasz szkodliwych i głupich odpowiedzi.

  • 42. Data: 2019-11-04 22:00:31
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Spala sasiad z mojego podwórka. Pracuje w MPK i cały rok zwozi do piwnicy połupane
    meble. Wyglada na to że umie tym palic bo nie śmierdzi ani dymu z jego komina nie
    widać. Pewno jak Budyn napisal spala to w specjalistycznych warunkach i może spaliny
    nie są toksyczne.

    Jak zwykle pieprzysz od rzeczy i udzielasz szkodliwych i głupich odpowiedzi.

  • 43. Data: 2019-11-04 22:00:57
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Zajebales Robak jak chory w kubel. Wszystkie wyrzucone wersalki z trocin klejonych
    jakims toksycznym przy spalaniu gownem trafiają do atmosfery poprzez piece ludzi
    wybierających ze śmieci wszystko czym da sie palic w piecu.

    Jak zwykle pieprzysz od rzeczy i udzielasz szkodliwych i głupich odpowiedzi.

  • 44. Data: 2019-11-04 22:01:10
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

  • 45. Data: 2019-11-20 15:43:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 października 2019 19:06:16 UTC+2 użytkownik Uzytkownik
    napisał:

    > Osobiście proponowałbym:
    >
    > https://www.termet.com.pl/produkt/modul-wielostrefow
    y-sim-wp-2z-typ-1lte-1ht-yp/40
    > Regulator Honeywell Evohome lub ST-2801 Wi-Fi

    A co powiesz o tym?
    https://www.termet.com.pl/pl/produkt/easy-remote/71

  • 46. Data: 2019-11-20 21:32:55
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-11-20 o 15:43, Kris pisze:

    y-sim-wp-2z-typ-1lte-1ht-yp/40
    > A co powiesz o tym?
    > https://www.termet.com.pl/pl/produkt/easy-remote/71

    Nie znam.

  • 47. Data: 2019-11-27 13:01:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 20 listopada 2019 21:32:51 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Nie znam.

    Kupiłem opentherm
    Czeski pt52
    https://www.elektrobock.cz/pl/termostat-z-komunikacj
    a-opentherm-plus/p238

    Pewnie w sobotę znajdę chwilę czasu żeby go podłączyć, pobawić się nim to ew dam znać
    co to za cudo
    Jakby co to mam możliwość zwrotu więc niewiele ryzykuje.