  • 81. Data: 2012-09-28 15:04:00
    Temat: Re: kolektory słoneczne w układzie grawidacyjnym
    Od: k...@v...pl

    W dniu piątek, 28 września 2012 14:26:06 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    ps.com...

    > Daj spokoj, jeszcze korytarze zacznie guma wykladac.
    >

    > Pozdro.. TK

    I może jeszcze oponę zrobię.

  • 82. Data: 2012-09-28 15:06:55
    Od: k...@v...pl

    W dniu piątek, 28 września 2012 14:36:15 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Na kretach też Kogutek sie zna- jak w zeszłym roku napisałem
    >
    > że karbidem kreta tępie to mnie kogutek zj...ł że
    >
    > biedne żwierze morduje.
    >
    > Proponowałem mu więc aby tego kreta zabrał,
    >
    > oczywiście gratis- warunek że miał go złapać
    >
    > ale wtedy Kogutek zamilkł;)

    A co może robić kretyn. Może na przykład zostać adwokatem innego kretyna. Może
    również krety mordować. Ze`wsi jesteś. Zgadłem oczywiście.

  • 83. Data: 2012-09-28 15:22:33
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    ps.com...

    >A to mam jakies pół kg na zbyciu.
    >Nie chwaliłem sie ale przyjaciel kret się pojawił i musiałem zapasy karbidu
    >odbudować;)

    I co? Poskutkowało? Muszę jakoś gada z mojego trawnika wykurzyć.
    Siedział sobie po drugiej stronie plotu pod lasem to mu nie przeszkadzałem i
    nawet przy koszeniu nie burzyłem kopców.
    Mało mu bylo, musiał się wprowadzić do lepszej dzielnicy i teraz ryje
    anglika.

    Marek

  • 84. Data: 2012-09-28 15:24:42
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > A co może robić kretyn. Może na przykład zostać adwokatem innego kretyna.
    > Może również krety mordować. Ze`wsi jesteś. Zgadłem >oczywiście.

    Czytałem że karbid wcale nie zabija zwierzęcia. Jeśli już to tylko kret się
    przenosi w inne miejsce bo mu zapach nie odpowiada.

    Marek

  • 85. Data: 2012-09-28 15:53:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 28 września 2012 15:23:05 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:
    > I co? Poskutkowało?

    Zeszłej jesieni poskutkował karbid. Próbowałem jeszcze świece dymne(lipa) wkładac
    sledzie do kretowisk(tez lkipa) doipiero karbid pomógł.
    Przez zime i lato był spokój, teraz znowu się pojawił- widocznie jesienia się gady
    uaktywniaja. Ale karbidu mam sporo to go załatwię;)

  • 86. Data: 2012-09-28 16:12:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 28 września 2012 15:06:55 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
    również krety mordować. Ze`wsi jesteś. Zgadłem oczywiście.

    Całkiem niezła komunikacja jest do tej mojej wsi to możesz autem podjechać(a
    zapomniałem że auto na sprezedaż za 500 wystawiłeś), autobusem, lub PKP. Możesz tez
    samolotem- do lotniska jest 80km to jakoś dojedziesz. Weż ze soba klatke, kreta masz
    gratis jak obiecałem tylko sam go musisz złapać. Z reguły to gościom i flaszkę jakąs
    stawiam ale w Twoim przypadku to mam watpliwości;).

  • 87. Data: 2012-09-28 17:18:20
    Od: k...@v...pl

    W dniu piątek, 28 września 2012 16:12:51 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    gratis jak obiecałem tylko sam go musisz złapać. Z reguły to gościom i flaszkę jakąs
    stawiam ale w Twoim przypadku to mam watpliwości;).

    Odkupię klatkę od Ciebie. Tą co Cie szwagier w nią wsadza i za kasę na odpustach
    głupka pokazuje.

  • 88. Data: 2012-11-23 00:35:40
    Od: maniek <m...@o...pl>

    Witam.Czy może ktoś mi doradzić czym mogę zabezpieczyć prze działaniem promieni UV
    oraz ptactwem otulinę rury solarnej?
    Są jakieś przeciwwskazania żeby puścić ją w warstwie ocieplenia budynku? Ta opcja
    rozwiązałaby problem.

  • 89. Data: 2012-11-23 08:01:09
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "maniek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Witam.Czy może ktoś mi doradzić czym mogę zabezpieczyć prze działaniem
    >promieni UV oraz ptactwem otulinę rury solarnej?

    Kupuje się taśmę aluminiową samoprzylepną i owija.

    >Są jakieś przeciwwskazania żeby puścić ją w warstwie ocieplenia budynku? Ta
    >opcja rozwiązałaby problem.

    Trochę ryzykowne dla styropianu.

    Marek