  • 11. Data: 2016-06-26 20:31:55
    Temat: Re: kółka z grubej blachy
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-06-26 o 16:14, Kris pisze:
> [...]
    Jak ktos nie wprawiony to jeszcze jeden dzien zeby zakwasy zniknely.
    > On z blachą jak w konserwach z której ościeżnice robią sobie nie radził.

    O to mi chodziło :)
    Taki żart, że rzeczywiście weźmie się do roboty i przez ten czas nie
    będzie zaglądał na grupy.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 12. Data: 2016-06-26 20:51:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 czerwca 2016 20:31:57 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    > >

    > O to mi chodziło :)
    > Taki żart, że rzeczywiście weźmie się do roboty i przez ten czas nie

    Ja załapałem ale Kogutkowi tłumaczyłem;)

  • 13. Data: 2016-06-27 00:13:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A niby dlaczego Ci przeszkadza? Teksty czesto ma sympatyczne. Poza tym powazni ludzie
    w grobach leza.